حمل یخچال ساید بای ساید در تهران

02144722022 خط ثابت
حمل یخچال ساید

یکی از مهم ترین خدمات ما در باربری دهکده حمل و جابجایی یخچال ساید است. برای استفاده از این خدمات و کارگر حمل ساید با ما تماس بگیرید.

باربری دهکده
باربری دهکده

یکی از سختی های اسباب کشی حمل وسایل بزرگ و سنگین مانند یخچال ساید بای ساید است. کارگر حمل یخچال ساید افرادی ماهر هستند که این کار را به راحتی برای شما انجام خواهند داد. برای کسب اطلاعات در مورد هزینه جابجایی و حمل یخچال ساید با ما تماس بگیرید.

یخچال ساید بای ساید معمولا از ابعاد بزرگی برخوردار است که موجب شده است حمل و جابه جایی آن در اسباب کشی با مشکل مواجه باشد. از این رو افراد به دنبال کارگر حمل ساید می باشند که از مهارت و دانش کافی برای جابه جایی ساید برخوردار باشد. جابه جایی وسایل سنگین نیاز به افراد متخصص دارد از این رو اگر قصد جابه جایی وسایل خود را دارید سعی کنید از کارگر مخصوص به این کار استفاده کنید.

باربری تهران دارای نیروهای توانمند و آموزش دیده برای حمل یخچال ساید می باشد. برای استفاده از کلیه خدمات باربری هم اکنون با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

هزینه حمل یخچال ساید 

هزینه حمل یخچال ساید بای ساید به عوامل مختلفی از جمله  نوع یخچال ، تعداد طبقات که باید این جابجایی در ان ها صورت گیرد، بستگی دارد. بنابراین لطفا برای طلاع از تعرفه دقیق حمل آن لطفا با ما تماس حاصل نمایید.

هزینه جابجایی یخچال ساید معمولا بر اساس تعداد طبقات محاسبه می شود.

دیگر نگران حمل وسایل سنگین خود از جمله ساید بای ساید ، پیانو ، تلویزیون ، لوستر و....نباشید.

پرسنل آموزش دیده ی باربری دهکده با داشتن بهترین تجهیزات و وسایل بسته بندی اثاثیه در اسرع وقت و با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت در خدمت شما مشتریان گرامی و عزیز می باشد.

 

کارگر حمل یخچال ساید 

یکی از مهم ترین عوامل موفقیت شرکت های اتوبار تهران، پرسنل و نیروهای آنهاست. به عبارت بهتر کارگر حمل بار. افرادی که در زمینه باربری تهران و یا حمل بار به شهرستان فعالیت دارند و از طرف شرکت های باربری تهران به منازل، شرکت ها و یا موسساتی که قصد اسباب کشی و جابجایی اسباب و اثاثیه شان به محل دیگری دارند، اعزام می شوند. 

کارگرهای باربری دهکده در زمینه حمل ساید آموزش دیده و دارای توانایی بالا در زمینه حمل ساید هستند. با خیال راحت با ما تماس بگیرید و از خدمات ما در زمینه اسباب کشی و حمل و جابجایی یخچال ساید بهره مند شوید.

حمل ساید در تهران

 

ویژگی کارگران حمل ساید و وسایل سنگین در باربری دهکده

  • دارای توانایی و قدرت بدنی بالا
  • متخصص و دارای دانش و تجربه در زمینه حمل بارهای سنگین
  • آموزش دیده
  • متعهد به کار و خوش برخورد

 

آماده سازی یخچال ساید بای ساید برای جابجایی

در مرحله اولیه برای حمل و جابجایی یخچل ساید بای ساید، باید تمام مواد غذایی درون آن اعم از فاسد شدنی و فاسد نشدنی را خالی کنید. در غیر اینصورت علاوه‌ بر فاسد شدن مواد غذایی موجب سنگینی بی دلیل یخچال شده و حمل و جابجایی یخچال ساید بای ساید را مشکل می‌کند.

پس از خارج کردن انواع مواد غذایی، سعی کنید تمام قفسه‌ها را با حوله‌ای تمیز کرده و از یخچال خارج کنید اینکار حمل و جابجایی یخچال ساید بای ساید را راحت‌ تر کرده و امکان هر گونه آسیب را به حداقل می‌‌رساند.هنگام حمل و جابجایی یخچال ساید بای ساید حتما دقت داشته‌باشید که یخچال ساید بای ساید را از هر گونه برفک پاک کنید.

باز کردن درب یخچال ساید هنگام جابجایی

جدا کردن و باز کردن درب یخچال ساید نیاز به تخصص و مهارت کافی دارد و باید توسط نیروی ماهر انجام شود.اگر باز کردن یخچال ساید بای ساید برایتان دشوار است ، این کار را نیز میتوان به کارگران حمل اثاث بسپارید. نیروهای ما در این زمینه نیز آموزش لازم را دیده اند.

 

روش و طریقه حمل یخچال ساید بای ساید

همیشه بحث زور داشتن مطرح نیست بلکه مهم این است که بدانیم راه و روشی بخصوصی برای این کار وجود دارد که نیاز به مهارت و تجربه کافی دارد. 

یخچال های ساید با ساید می بایست ایستاده حمل شوند. مراقب برخورد یخچال به در و دیوار باشید. هر چقدر یخچال ایستاده تر باشد راحتر و سالم تر به مقصد خواهد رسید. 

بهترین راه حل برای این کار استفاده از خدمات یک شرکت اتوبار در تهران و سپردن حمل لوازم به آنهاست. از این طریق بدلیل تجربه بسیار بیشتر کارگران و پرسنل، احتمال آسیب به وسایل شما بسیار کم شده و از طرفی سرعت جابجایی و اسباب کشی نیز بسیار بیشتر خواهد شد.

ابزاری بسیار کارآمد به نام چرخ دستی وجود دارد که بسیار راحت وزن یخچال را تحمل می کند و به دلیل داشتن چرخ بسیار کمک می کند به خصوص زمانی که شما در منزلی با داشتن پله های زیاد زندگی می کنید که استفاده از این چرخ دستی ها بسیار لازم است.

یکی دیگر از این ابزار ها، کمربند هایی است که اشخاص حمل کننده به خود بسته و به یخچال می بندند تا بتوانند آن را حمل کنند.

باربری دهکده مجهز به تمام امکانات و وسایل حمل یخچال و سایر وسایل سنگین می باشد.

 

قرار دادن یخچال در جای جدید

در این مرحله با حمل یخچال از محل قدیم به محل جدید، باید یخچال را با رعایت احتیاط در از داخل ماشین در آورده و در چرخ دستی قرار بدهیم و وارد محیط جدید کنیم

بلافاصله پس از قرار دادن یخچال در محل جدید، آن را به برق وصل نکنید؛ زیرا مواد مایع در کمپرسور باید به صورت ثابت وجود داشته باشند تا دستگاه به صورت درست کار کند.

اگر در جابجایی یخچال  ناچار بودید یخچال را از حالت عمودی درآورده و به صورت افقی جابجا کنید ، پس از استقرار آن در مکان جدید حتمآً ۲۴ ساعت کامل آن را خاموش نگه دارید . ( اگر کاملاً افقی نشده بود ۴ تا ۶ ساعت کافی است ). این کار باعث میشود تا مایع جابجا شده درون لوله های یخچال به مخزن کمپرسور خود بازگردد و از احتمال سوختن یخچال جلوگیری شود.

 

هزینه حمل یخچال ساید

 

نکاتی که هنگام حمل ساید باید رعایت کنید:

برای اسباب کشی، نباید کیفیت را فدای کمیت کنیم. باید این نکته را لحاظ کنیم که یک باربری خوب و با نظم را به خاطر هزینه بیشتر به یک باربری دیگر تغییر دهیم.

  • حتما در تمامی مراحل حمل دستگاه، به آرامی با یخچال برخورد نماییم تا مانع از هرگونه صدمه به آن شویم.
  • بهتر است از چرخ دستی استفاده نماییم. باید متناسب با اندازه و وزن یخچال، چرخ دستی مناسب تهیه کنیم.
  • پس از گذاشتن یخچال در ماشین برای حمل آن به مقصد، آن را با طناب ببندیم و از محکم بسته شدن آن اطمینان حاصل کنیم.
  • پس از نصب دستگاه، ۳ الی ۵ ساعت دستگاه را روشن ننماییم تا به قول معروف، دستگاه ریست شود و به حالت اولیه خود بازگردد.


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید