باربری گیشا

02144722022 خط ثابت
باربری گیشا

یکی از مهم ترین شعبات باربری دهکده،باربری گیشا می باشد. ما در اتوبار گیشا بهترین خدمات باربری و حمل بار را به مشتریان عزیز خود عرضه می داریم.برای استفاده از خدمات باربری گیشا با ما تماس بگیرید.

باربری دهکده
باربری دهکده

اتوبار و باربری گیشا

قیمت مناسب یکی از مهمترین فاکتورهایی است که در هر خرید یا خدمت مورد توجه قرار می گیرد.اسباب کشی به خودی خود یک پروژه پر هزینه است و چنانچه بخواهید هزینه زیادی را برای آن پرداخت کنید بار مالی قابل توجهی را بر دوش خانواده قرار می دهید.
باربری گیشا مطمئن ترین و مناسب ترین انتخاب برای یک اثاث کشی آسان و کم هزینه است و به شما این اطمینان را میدهیم که قیمت ارزان ما کمترین تاثیر بر روی خدمات باکیفیت باربری تهران نخواهد داشت.

هزینه حمل بار در باربری گیشا

هزینه حمل بار به عوامل متعددی بستگی دارد . از جمله :

  • مقدار و حجم بار
  • نوع بار
  • مسافت بین مبدا و مقصد
  • تعداد طبقات که قرار است جابجایی در آنها صورت گیرد.
  • بسته بندی بار
  • و...

شما عزیزان برای اطلاع دقق از قیمت باربری گیشا می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

خدمات باربری در محدوده گیشا :

  • خدمات اسباب کشی درون شهری و بین شهری بدون تعطیلی و بصورت شبانه روزی
  • مشاوره رایگان اسباب کشی و ضمانت کیفیت کار حمل و نقل و جابجایی
  •  بسته بندی تمام اثاثیه منزل کوچک و بزرگ ، حساس و ضربه پذیر توسط متخصص حرفه ای بسته بندی اثاثیه آقا و خانم 
  •  ارسال لوازم بسته بندی اثاثیه هم قیمت با بازار ( کارتن پنج لایه ، چسب ، طناب ، سلفون و ... )
  •  حمل اثاثیه توسط کارگران دوره دیده و با اخلاق باربری
  • حمل وسایل و اسباب بزرگ و سنگین و بدبار مانند پیانو و گاوصندوق بدون کوچکترین آسیب دیدگی و آسیب رسانی
  • در اختیار گذاشتن هر نوع خودرو حمل بار متناسب با اسباب و اثاثیه منزل و یا دفتر کار
  • جابجایی لوازم سنگین و اسباب در منزل نو در صورت درخواست مشتری
  • حمل و جابجایی جهیزیه عروس

باربری گیشا


بسته بندی و اسباب کشی با باربری گیشا

خدمات بسته بندی ، حمل بار و باربری با بهترین شرایط، بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت. اگر قصد حمل بار با وانت و یا اسباب کشی دارید به نکات مهم زیر توجه فرمایید. حمل اثاثیه منزل در تهران توسط کادری مجرب و ماهر در تمام شبانه روز با وانت و خاور. قیمت ارزان ومناسب . حمل و نقل سریع و آسان بصورت شبانه روزی


حمل بار به شهرستان

هزینه حمل بار به شهرستان با کامیون و وانت نیسان بر حسب کیلومتر محاسبه می گردد. البته حمل بار به شهرستان ها با ترانزیت 18 چرخ، کفی 10 تن و پنج تن نیز صورت می گیرد .که جهت دریافت آخرین نرخ ها و شرایط می توانید با همکاران ما در باربری دهکده تماس بگیرید. 

حمل یخچال ساید

شاید تاکنون شما هم خانه خود را حداقل برای یک بار هم که شده عوض کرده باشید و با مشکلات ناشی از حمل وسایل سنگین و گران بها چون یخچال و فریزر ساید بای ساید آشنا باشید. حمل وسایل سنگین خانگی علاوه بر حساس بودن ، بسیار مشکل و طاقت فرسا است. انجام این کار نیاز به دقت و ذکاوت بسیار دارد. البته که داشتن زور بازو برای حمل یخچال ساید نیاز است. اما به هیچ وجه کافی نمی باشد. 

برای استفاده از خدمات حمل بار در گیشا و حمل یخچال ساید با ما تماس بگیرید.

وانت بار گیشا

جابجایی وسایل یکی از کار هایی است که اکثر مردم آن را تجربه کرده‌‌‌اند  و این کار را با شکل های مختلف و در مکان های متفاوتی مانند محل زندگی و یا محل کار انجام داده اند. سختی کار اسباب کشی برای همه واضح است ولی اگر با برنامه ریزی و طبق اصول انجام گیرد بسیار از مشکلات این راه مرتفع خواهد شد.باربری نیسان گیشا دارای رانندگان حرفه ی در زمینه حمل بار با نیسان است و به دلیل کار در این زمینه به مدت طولانی از تمام جزئیات کار آگاه هستند و با برنامه ریزی دقیقی جابجایی بدون مشکلی را برای مشتری انجام خواهند داد و هیچگونه آسیبی به بار وارد نخواهد شد.

کارگر باربری

کارگر خالی باربری اصطلاحی در تبلیغات باربری و حمل اثاثیه منزل یا مترادف کارگر باربری و یا کارگر بدون ماشین است. سرویس کارگری که به درخواست مشتری، تعدادی کارگر باربری ماهر و با تجربه باربری بصورت بدون ماشین باربری به مکان مورد نظر مشتری ارسال می شوند.

اغلب این سرویس ها که قطعاً شامل کارگرهای باتجربه در فعالیت اتوبار و باربری هستند. برای جابجایی های درون ساختمانی یا جابجایی های نزدیک می باشد. بعنوان مثال جابجایی از طبقه اول به طبقه دوم یا طبقه سوم و دیگر طبقات و یا از طبقات بالا به طبقات پایین و یا همکف و انباری می باشد. برای این جابجایی ها فقط به کارگر خالی  که از نوع کارگرهای باربری باشند احتیاج خواهند داشت.همچنین می توانید از خدمات اسباب کشی و حمل بار با ماشین های باربری و کارگران حمل بار، اتوبار دهکده نیز بهره مند شوید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید