اتوبار و باربری سعادت آباد

02144722022 خط ثابت
باربری سعادت آباد

یکی از مهم ترین شعبات باربری دهکده،باربری سعادت آباد می باشد. ما در این باربری تمام خدمات حمل بار و اسباب کشی را به همشهریان عزیز تهرانی ارائه خواهیم کرد. کافی است با ما تماس بگیرید تا مشتری دائم ما شوید.

باربری دهکده
باربری دهکده

همان طور که اشاره شد باربری و اتوبار سعادت آباد، از دیگر شعبات اتوبار دهکده می باشد.ما در باربری سعادت آباد سعی داریم بهترین خدمات حمل بار را به مشتریان عزیز خودعرضه داریم.کیفیت خدمات و رضایت شما از هدف باربری تهران دهکده می باشد.

باربری ما در سعادت آباد دارای مجوز فعالیت می باشد و شما با خیال راحت می توانید با ما تماس بگیرید.
تنها شماره رسمی منطقه سعادت آباد در اختیار ماست، با شماره 02144722022 تماس بگیرید و در سریعترین زمان خاور و کارگر اسباب کشی منزل را در محل کار خود ملاحظه فرمایید، تمامی منطقه سعادت آباد از جمله میدا فرهنگ، میدان کاج، میدان کتاب، خیابان علامه شمالی و جنوبی، خیابان سرو، منطقه صرافها و…
بیمه و بارنامه دولتی را نیز از ما بخواهید، اگر به دنبال یک شرکت مطمئن برای اسباب کشی منزل خود در منطقه سعادت آباد هستید ما را انتخاب کنید، مجوز رسمی ما گواهی ماست!

بهترین باربری و اتوبار سعادت آباد

خدمات اتوبار و باربری سعادت آباد تهران از جمله خدماتی است که باربری دهکده تخصص ویژه ای در آن دارد.این خدمات می تواند شامل بسته بندی و حمل بار و اثاث از سعادت آباد به شهرستان و همچنین خدمات VIP باربری نیز می شود.

شرکت های اتوبار سعادت آباد چندان کم نیستند اما یافتن یک اتوبار حرفه ای و البته مطمئن که قیمت های باربری و خدمات حمل اثاث و بسته بندی آن مناسب باشد نیازمند کمی جستجو است.شعبه اتوبار سعادت آباد در باربری دهکده، شعبه اصلی این مجموعه است و متشکل از پرسنل آموزش دیده آمادگی کامل جهت ارائه هرگونه خدمات باربری در سعادت آباد و محله های اطراف را دارا می باشد.

حمل بار در سعادت آباد

خدماتی که باربری سعادت آباد انجام می دهد

  • بسته بندی اثاثیه منزل به بهترین روش ممکن با پرسنل مخصوص اینکار
  • حمل هر نوع باری علی الخصوص اسباب منزل با کارگران قدرتمند و زرنگ
  • ارائه خدمات وانتی مثل وانت پیکان، وانت نیسان و وانت مزدا در تمام هفته و بدون تعطیلی
  • وانت پیکان یا وانت پراید برای بارهای کم حجم مناسب است
  • وانت نیسان یا مزدا برای بارهای حجیم و زیاد بهتر است و جادارتر میباشد
  • اعزام کارشناس بسته بندی و کارشناس حمل بار به تمام نقاط تهران

از دیگر شعبات باربری دهکده ، می توان به  باربری گیشا اشاره داشت.

بسته بندی بار برای اسباب کشی در سعادت آباد

ازدیگر خدمات ما در اتوبار سعادت آباد بسته بندی و جمع آوری لوازم برای جابجایی و اسباب کشی می باشد.

خدمات بسته بندی سعادت آباد همانطور که توضیح دادیم، بخشی از خدمات باربری سعادت آباد تهران است و در این راستا همکاران ما (کارگران باربری و سایر پرسنل) از هیچ کوششی به منظور بسته بندی ایمن و مناسب اثاثیه و وسایل شما دریغ نخواهند کرد. به طوری که کلیه اسباب و اثاثیه شما به خوبی بسته بندی شده و آماده حمل بار می شوند. 

اگر قصد اثاث کشی و جابجایی از منطقه سعادت آباد تهران به هر یک از مناطق دیگر این شهر و حتی شهرستان ها را دارید، می توانید با اتوبار تهران به این منظور تماس بگیرید و به منظور رزرو خدمات بسته بندی اثاثیه و همچنین خدمات حمل بار تهران و یا حمل بار به شهرستان، اقدام کنید. 

چیدمان لوازم بعد از اسباب کشی

پس از قرار دادن وسایل منزل در کارتن اسباب کشی و حمل کارتن ها به منزل جدید حال وقت باز کردن کارتن ها و چیدن وسایل در خانه جدید رسیده است.

حتما با رعایت اصول بسته بندی در اسباب کشی کار بسته بندی لوازم منزل را پیش ببرید. وگرنه در این قسمت کار با صحنه های ناگواری از شکستن ظروف چینی یا آب گرفتن لوازم برقی مواجه می شوید.

بعد از مرحله پراسترس و خسته کننده جابه جایی و رسیدن به خانه جدید وارد مرحله جدیدی می شوید.بعد از اسباب کشی با ازدحام انبوه وسایلی روبه رو هستیم که جمله ” نمیدونم کجا بزارمش!” را هنگام چیدنشان زیاد میشنویم و به نظر می رسد باز کردن وسایل بعد از اسباب کشی تمامی ندارد.

شما عزیزان می توانید کار چیدمان لوازم را به کارگران باربری سعادت آباد بسپارید. این کار تماما زیر نظر شما انجام خواهد شد.

برای استفاده از خدمات باربری و حمل بار در سعادت آباد هم اکنون با ما تماس بگیرید.

02144722022                 09128440133

 

بسته بندی باردر سعادت آباد

وانت بار سعادت آباد

در صورتی که نیاز به حمل بار با نیسان بار و وانت بار سعادت آباد به سایر منطقه های دیگر تهران داشته باشید و در عین حال نیسان بار مطمئنی را نمی شناسید تا بار خود را با خیال راحت تری به دست آن ها بسپارید؛ کافیست از وجود خدمات قابل توجه باربری دهکده بهره مند شوید. نیسان باربری تهران واقع در غرب کشور با پشتیبانی 24 ساعته در هر پاسی از شبانه روز در خدمت شماست تا شما بتوانید بارهای خویش را با اطمینان خاطر تمام به دست آن ها بسپارید تا این دسته از افراد با کوله باری از تجربه و تخصص بالا، حمل بار با نیسان از سعادت آباد به منطقه مورد نظر شما را بر عهده بگیرند. 

هزینه حمل بار در باربری سعادت آباد

تعرفه حمل بار و حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی داخل شهری و بین شهری در باربری سعادت آباد منطبق و گاهی پایین تر از تعرفه های اتحادیه باربری و اتوبار اعلام میگردد . این تعرفه بنا به خدمات ارائه شده متفاوت می باشد . هزینه حمل بار به عوامل متعددی بستگی دارد. برای اطلاع دقیق ازنرخ قیمت ها با کارشناسان ما در اتوبار سعادت آباد تماس بگیرید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید