باربری پونک ، هزینه حمل بار در پونک

02144722022 خط ثابت
باربری پونک

یکی از شعبات باربری دهکده،باربری ارزان پونک است.ما در شعبه باربری و اتوبار پونک تمام خدمات حمل و نقل و اسباب کشی را به همشهریان تهرانی ارائه خواهیم داد.برای دریافت خدمات با کیفیت اتوبار دهکده در زمینه باربری و حمل بار با ما تماس بگیرید.

باربری دهکده
باربری دهکده

باربری پونک یکی از شعبات باربری دهکده، تمام مناطق غرب تهران را پوشش می دهد.ما در این باربری و اتوبار بهترین کارگر متخصص حمل ساید، متخصص حمل گاوصندوق، متخصص حمل پیانو، متخصص حمل شیشه های ناهارخوری بزرگ و دستگاههای سنگین در اختیار داریم.کافی است به ما اعتماد کنید. تنها با یک بار استفاده از خدمات این باربری تهران مشتری دائم ما خواهید شد.

بهترین باربری پونک تهران

خدمات باربری پونک تهران بخشی از خدمات باربری غرب تهران است که توسط شرکت اتوبار و باربری دهکده انجام می شود. اتوبار دهکده با سال ها تجربه در زمینه امور بسته بندی اثاثیه منزل یا شرکت، خدمات اسباب کشی و همچنین حمل اثاثیه منزل یا شرکت ها در این بخش از تهران، توانسته به عنوان یکی از بهترین شرکت های باربری در محدوده پونک نام خود را بر سر زبان ها بیاندازد. 
ما برای رفاه حال مشتریان عزیز، جهت جابجایی وسایل در داخل همان ساختمان یا جابجایی به واحد روبرو و یا انتقال از یک ساختمان به ساختمان دیگر در همان نزدیکی که به کامیون نیازی نیست کارگر ماهر و متبحر اسباب کشی ارسال میکنیم.

باربری و اتوبار پونک تهران

باربری و اتوبار دهکده تهران بهترین ارائه دهنده خدمات باربری تهران بوده و هم اکنون با کادری مجرب  آماده است تا فعالیت شما در این زمینه را سهولت بخشیده و بهترین خدمات باربری پونک تهران را به شما عزیزان ارائه نماید. کادر مجرب ، استفاده از مدرن ترین متد ها و تجهیزات بسته بندی همواره باعث شده تا در این زمینه توانسته باشیم خدماتی در شان مشتری را به آن ارائه داده باشیم. باربری پونک تهران جزو بهترین شعبه های باربری و اتوبار تهران می باشد .


خدمات ارزان ترین باربری پونک

  • بسته بندی اثاثیه منزل در پونک توسط افراد متخصص
  • ارائه مشاوره کاملا رایگان
  • ارسال کارشناس برای انجام مشاوره اسباب کشی
  • ارسال کارگر خالی
  • ارائه خودرو های بزرگ و کوچک برای جابجایی اثاثیه ، کالا
  • استفاده از کارگرانی مجرب و با اخلاق که هر کدام آموزش های لازم دیده اند
  • ارائه بارنامه و بیمه نامه رایگان
  • باربری پونک به شهرستان ها
  • انبار اثاثیه منزل


بسته بندی بار در پونک

یکی از دغدغه اصلی و مهم مشتریان ما در باربری پونک نحوه بسته بندی وسایل منزل و محل کار است.بسته بندی وسایل منزل از اولین مراحل و اقدامات برای اسباب کشی و جابجایی است که اگر طبق برنامه و اصول انجام نشود ممکن است در برنامه ریزی شما تداخل ایجاد کند و وقت شما گرفته شود.
همچنین بسته بندی وسایل منزل امری است که هم با روش های درست و اصولی باید انجام شود و هم توسط لوازم و ابزار های مخصوص بسته بندی وسایل انجام شود و اگر اینطور نباشد با مشکل مواجه خواهید شد مثلا ممکن است وسایل شکستنی بشکنند ، وسایل حساس خراب شوند و یا حتی برخی وسایل گم شوند.
امروزه با توجه به شرایط زندگی و مشغله های کاری که برای تمام خانواده ها وجود دارد باعث شده تا بیشتر افراد نگران امر اسباب کشی باشند و به همین علت ما درباربری دهکده خدمات تخصصی بسته بندی وسایل منزل و محل کار را توسط افرادی کاربلد و متخصص همراه با لوازم و ابزار های بسته بندی ارائه می دهیم به گونه ای که وسایل شما صحیح و سالم به مقصد برسند و نگرانی ای از این نظر نداشته باشید.

بسته بندی بار پونک

هزینه حمل بار در پونک

باربری پونک با سابقه  سال ها تجربه در زمینه بسته بندی پیشرفته و حمل نقل درون شهری و برون شهری است. باربری پونک در تمام مناطق تهران با ماشینهای مخصوص حمل نقل همچون  کامیون , خاور , نیسان و وانت بار خدمات می دهد .
تمامی نرخ و هزینه های حمل نقل درون شهری و برون شهری  و بسته بندی با مناسب ترین و بر طبق نرخ اتحادیه باربری کشور تعیین شده است .در ضمن در صورت خسارت احتمالی به بار یا اسباب اثاثیه منزل شما شرکت ما هزینه تمام خسارت وارد شده را تماما پرداخت می کند از بابت صحیح و سالم رسیدن و نشکستن بارتان راحت باشد !! به باربری پونک اعتماد کنید هدف ما رضایت شما از کار ماست.

کارگر اسباب کشی

یکی دیگر از خدمات مهم در زمینه اتوبار پونک و حمل بار، استفاده از کارگر حمل بار است. این افراد باید اشخاصی دلسوز، زحمتکش و حرفه ای بوده و دارای فیزیک بدنی مناسبی جهت حمل بار (به خصوص بارهای سنگین) باشند.نکته جالب اینجاست که معمولا به دلیل حرفه ای بودن کارگر باربری که در یک شرکت خدمات اسباب کشی و اتوبار، به عنوان کارگر حمل بار مشغول به کار هستند، حداقل آسیب به اجناس و لوازم منزل وارد می شود و از این رو بیمه خسارت ناشی از اسباب کشی را معادل یک سوم خسارت آتش سوزی محاسبه می کند. همین امر هم نشانه حرفه ای بودن و کم اشتباه بودن این کارگران زحمتکش و دلسوز است. 

حمل یخچال ساید

هزینه حمل یخچال ساید بای ساید به عوامل مختلفی از جمله  نوع یخچال ، تعداد طبقات که باید این جابجایی در ان ها صورت گیرد، بستگی دارد.کارگرهای باربری دهکده در زمینه حمل ساید آموزش دیده و دارای توانایی بالا در زمینه حمل ساید هستند. با خیال راحت با ما تماس بگیرید و از خدمات ما در زمینه اسباب کشی و حمل و جابجایی یخچال ساید بهره مند شوید.

بهترین راه حل برای حمل ساید استفاده از خدمات یک شرکت اتوبار در پونک و سپردن حمل لوازم به آنهاست. از این طریق بدلیل تجربه بسیار بیشتر کارگران و پرسنل، احتمال آسیب به وسایل شما بسیار کم شده و از طرفی سرعت جابجایی و اسباب کشی نیز بسیار بیشتر خواهد شد.

حمل جهیزیه عروس 

جهیزیه عروس و داماد وسایل سنگین و مهم زیادی هستند که حمل و جابجایی آنها نیز کار آسانی نیست و همچنین اگر این وسایل بسته بندی نباشند ، به بسته بندی تخصصی نیاز دارند تا در هنگام جابجایی صدمه نبینند.
همین دلایل حساس باعث شد تا ما بسته بندی و حمل جهیزیه عروس در پونک را در لیست خدمات اصلی و تخصصی خود انجام دهیم که توسط افراد با تجربه و با وسایل نقلیه مجهز جابجا می شوند.

باربری پونک

چرا باربری پونک

  • باربری پونک دارای بهترین کامیون و خاور مسقف موکت شده جهت حمل اثاثیه و اسباب کشی با کارگران ماهر و آموزش دیده.
  • باربری پونک متخصص بسته بندی و حمل بار و اثاثیه در تمام نقاط تهران و کرج بصورت تمام وقت و شبانه روزی .
  •  باربری پونک دارای مجوز رسمی باربری در تهران و کرج و سایر نقاط کشور می باشد.
  • دارای پرسنل مجرب و کارآزموده جهت حمل صحیح بار در تهران و کرج و حومه می باشد.
  • اتوبار پونک مجهز به انواع وسایل نقلیه جهت حمل بار در تهران و کرج و سایر نقط کشور می باشد.
  • حمل بار در تهران و کرج همراه با بسته بندی صحیح و اصولی بار و اثاثیه در وسیله نقلیه همراه خواهد بود.
  •  رعایت احترام به مشتریان گرامی و جلب رضایت ایشان از اولویت های باربری پونک می باشد.
  •  به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات باربری در تهران و کرج می باشد.
  • پایین ترین قیمت باربری در تهران را به شما پیشنهاد می کند.
  • رعایت نظم در چیدن بار در وسیله نقلیه به جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به اثاثیه جزو آموزش های پرسنل اتوبار تهران می باشد.
  •  باربری پونک حفظ امانت در حمل بار و احترام به کارفرما را جزو وظایف اولیه خود می داند.
  • اسباب کشی سریع و مطمئنی را در تهران ، برای شما فراهم می کند .


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید