هزینه بسته بندی لوازم منزل هنگام اسباب کشی

02144722022 خط ثابت
بسته بندی لوازم منزل

بسته بندی وسایل و لوازم منزل هنگام اسباب کشی یکی از اولین اقدامات برای یک جابجایی بی دردسر است.نحوه بسته بندی صحیح وسایل برای اسباب کشی رابطه مستقیم دارد با سالم ماندن وسایل شما.برای داشتن یکی بسته بندی امن برای وسایل خود بهتر است کار را به افراد باتجربه بسپارید.

باربری دهکده
باربری دهکده

بسته بندی اثاثیه منزل شاید یکی از اولین مراحل اسباب کشی باشد ، اگر کار بسته بندی اثاثیه منزل به درستی و با شیوه ای حرفه ای صورت بگیرد بدون شک در زمان اسباب کشی اثاثیه منزل، شما بدونه هیچ مشکل و هیچ دردسری به مقصد مورد نظرتان خواهد رسید ، از این رو باربری تهران دهکده آماده است خدمات تخصصی بسته بندی اثاثیه منزل را برای شما انجام دهد. 

کار بسته بندی لوازم منزل یک کار تخصصی است و بهتر است آن را به افراد متخصص بسپارید.

بسته بندی لوازم و اثاثیه منزل

یکی از دغدغه های اصلی مشتریان ما و افرادی که قصد جابجایی اثاثیه منزل یا وسایل اداری خود را دارند نحوه بسته بندی است. بسته بندی صحیح از چهار جهت حائز اهمیت است:

  1. بسته بندی اثاثیه منزل و لوازم بصورت صحیح باعث راحتی و افزایش سرعت حمل و جابجایی آنها می شود.
  2. بسته بندی اسباب منزل و شرکت ها به شکل درست، باعث عدم آسیب آنها هنگام حمل بار و جابجایی می گردد.
  3. نوع بسته بندی در انتخاب خودرو نیز تاثیر گذار است. وسایلی که به طرز صحیح بسته بندی شده اند جای کمتری را اشغال می کنند و از این رو ماشین کوچکتر و تعداد دفعات رفت و آمد کمتری لازم دارد و از این طریق بر قیمت حمل بار نیز تاثیر می گذارد.
  4. زمانی که وسایل منزل به شکلی درست بسته بندی شوند، پیدا کردن، باز کردن و چیدن آنها در مکان جدید بسیار سریع تر انجام می گیرد.

اگر قصد اثاث کشی منزل خود را دارید بسته بندی و جمع کردن آن ها را به ما بسپارید.

تا در سریعترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت آن ها را بسته بندی شده تحویلتان بدهیم.

باربری دهکده خدمات بسته بندی اثاثیه را با رعایت اصول ایمنی و بهداشت انجام می دهد.

باربری دهکده تخفیف های ویژه را نیز برای شما در نظر گرفته است. 

هم اکنون با ما تماس بگیرید.

بسته بندی لوازم منزل

کارگر بسته بندی لوازم منزل

کارگر بسته بندی اسباب کشی در اتوبار تهران مهارت و تخصصشون فقط بسته بندی اثاثیه منزل میباشد و لاغیر.نیاز نیست به دنبال تجهیزات بسته بندی بگردید – خبر خوش!!! با استخدام بسته بند حرفه ای دیگر نیازی به گشتن و پیدا کردن تجهیزات با کیفیت حمل و بسته بندی از جمله، کارتن اسباب کشی، نایلون حبابدار، استرج، فوم و غیره ندارید. کارگران بسته بندی به همراه خود با کیفیت ترین تجهیزات و وسایل را می آورند تا اثاثیه شما را به بهترین نحو بسته بندی و امنیت را به حداکثر و آسیب را به حداقل برسانند.

از دیگر خدمات باربری دهکده می توان به این موارد هم اشاره داشت:حمل یخچال ساید ،کارگر باربری ، باربری شهرستان و ....

فروش لوازم بسته بندی

لوازم بسته بندی اثاثیه یکی از واجب ترین ملزومات مصرفی در حین اسباب کشی و باربری می باشد.گاهی اوقات برای حمل بار و یا اسباب کشی و یا حتی فقط برای بسته بندی اثاثیه ،به لوازم بسته بندی نیاز است.در این صورت باید تمامی وسایل بسته بندی از قبیل کارتن های چندلایه ی مخصوص اثاثیه ،سلفون ،چسب پهن و...را از شرکت های خدمات باربری که این وسایل را می فروشند ،تهیه نمود.شرکت اتوبار امیرکبیر یکی از خدماتی که به مشتریان عزیز و گرامی عرضه می دارد ،فروش کارتن و لوازم بسته بندی اثاثیه می باشد.که با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ،لوازم سفارش داده شده را به محل مورد نیاز مشتری ارسال می نماید.

کارتن بسته بندی بار

کارتن اسباب کشی و کارتن حمل بار 5 لایه با مقاومت بالا و در اندازه‌ها و ابعاد متفاوت از ابزار مفید در جابجایی است. کارتن اسباب کشی قطعاً یکی از ضروری ‌ترین تجهیزات در باربری است. در اتوبار دهکده انواع کارتن بسته بندی اسباب کشی را در ابعاد مختلف ارائه می‌نماییم.

برای بسته بندی تمامی وسایل می‌توانید از آن‌ ها استفاده کنید.از مشخصه ‌های اصلی یک جعبه اسباب کشی این است که مقاومت بالایی داشته باشد. و بتواند وزن بار درون خود را به‌خوبی تحمل کند. پس از چیدن منظم وسایل در کارتون های حمل بار لازم است تا درب آن را با چسب محکم ببندید.

کارتن رگال دار حمل لباس

ما در باربری دهکده کارتن های مخصوص هر وسایلی را در اختیار شما قرار میدهیم و یا به همراه تیم مخصوص بسته بندی برای شما عزیزان ارسال می کنیم . کارتن رگال دار که مخصوص حمل لباس در اسباب کشی می باشد مانند یک کمد لباس می باشد و شما می توانید تمامی لباس های گران قیمت و مهم خود را توسط میله های آویز که در داخل کارتن موجود می باشد، لباس های خود را آویزان کنید. این کار به تخصص خاصی نیاز ندارد و شما کافی هست لباس های مانند کت و شلوار و لباس مجلسی خودرا که اکثرا در کمد بصورت آویزان نگهداری می کنید برداشته و در داخل کارتن رگال دار با آویزان بسته بندی کنید. از ویژه گی های این کار می توان به جلوگیری از چروک شدن لباس و دسترسی آسان به این لباس ها در طول اسباب کشی اشاره کرد.

بسته بندی اثاثیه

خدمات ارائه شده شرکت بسته بندی وسایل منزل

شرکت های اسباب کشی معمولا شرکت های حمل و باربری هستند که به صورت تخصصی کار بسته بندی اسباب کشی در منزل را انجام نمی دهند. اما شرکت بسته بندی و اسباب کشی مانند ایزی پک کلیه خدمات اثاث کشی به شرح زیر را ارائه می دهند.

  • جمع آوری و بسته بندی وسایل منزل
  • حمل و نقل و جابجایی اسباب
  • بازکردن و چیدمان لوازم منزل

علاوه بر این ها باربری دهکده کلیه تجهیزات بسته بندی که مورد نیاز شماست تولید و عرضه می کند که در تمامی مراحل کار خود از این وسایل استفاده می کنند و همچنین شما می توانید به صورت جدا از این تجهیزات مانند کارتن اسباب کشی ، پلاستیک های حباب دار ضدضربه و … برای بسته بندی اسباب منزل خود استفاده کنید.

مزایای کار با مجموعه بسته بندی اثاثیه منزل

سپردن کار اسباب کشی به شرکت های بسته بندی اثاثیه منزل مزایای زیادی دارد که در اینجا به مختصری از آن اشاره می کنیم.

  • کاهش استرس و نگرانی
  • کاهش خسارت اسباب کشی
  • صرفه جویی در زمان
  • صرفه جویی در هزینه
  • بسته بندی اصولی برای کلیه وسایل
  • اسباب کشی آسان


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید