باربری تجریش

02144722022 خط ثابت
باربری تجریش

یکی دیگر از شعبات باربری دهکده، باربری و اتوبار در محدوده تجریش می باشد. برای دریافت خدمات باربری و حمل بار در این منطقه می توانید با شعبه تجریش ، باربری و اتوبار دهکده تماس بگیرید.

باربری دهکده
باربری دهکده

باربری و اتوبار تجریش

باربری تجریش با ارائه خدمات تخصصی اسباب کشی و حمل بار آماده است ،بهترین سرویس دهی حمل بار را برای شما ساکنین محدوده تجریش بهترین ارائه دهد. اگر در تجریش تهران هستید اتوبار تجریش یک گزینه مناسب برای حمل بارهای شماست و می تواند به بهترین سبک ممکن خدمات باربری و اتوبار را در این منطقه دریافت نمایید. ما در این مسیر شما را یاری خواهیم داد.کافی است به ما اعتماد کنید و با ما تماس بگیرید.
اتوبار تجریش با داشتن یک دهه سابقه درخشان در زمینه بسته بندی اثاثیه منزل و حمل آن توانسته است خدمات بی نظیر اسباب کشی را در محدوده تجریش با برند اتوبار تهران به مشتریان ارائه دهد. از صفر تا صد اسباب کشی به صورت کاملا تخصصی، توسط نیروهای مطمئن و مجرب انجام خواهد شد . خدماتی به صورت تمام و کمال بدون کوچکترین کم و کاستی به شما عزیزان ارائه خواهیم داد. فقط و فقط کافیست با شماره های اتوبار تجریش تماس گرفته و از خدمات این شرکت بهره مند شوید.


ماشین های  شرکت اسباب کشی تجریش تهران

باربری تجریش از زیر مجموعه های باربری شمال تهران می باشد.در شرکت اسباب کشی تجریش ماشین های مجهز و مجلل در مدل و نوع های گوناگون با ظرفیت کالای قابل حمل ۳ تن تا ۳۶ تن موجود است. این خودروها در تمام طول هفته در ۲۴ ساعته شبانه روز آماده خدمت رسانی به مردم عزیز هستند. وانت و نیسان ، کامیون های کوچک و بزرگ و ترانزیت های مجهز و پیشرفته در باربری تجریش برای خدمت رسانی به مشتریان گرامی گردآوری شده است. اثاث مشتری  در هر اندازه و نوعی ، متناسب با آن در این اتوبار ماشین حمل و نقل مناسب موجود است.
لازم نیست که کل اثاث منزل یا محل کار را منتقل نماید ، پرسنل اتوبار تجریش برای انتقال فقط یک کالا همچون یخچال ، کمد و یا گاوصندوق یا هر وسیله دیگر برای خدمت رسانی حاضرند و وسایل کم و کوچک تا بزرگ و سنگین را به بهترین روش منتقل می نمایند.
فعالیت‌های زیر بخشی از خدمات باربری و اسباب کشی  ما در باربری دهکده، شعبه باربری تجریش است:

  • بسته بندی تخصصی با کارگران آقا و خانم.
  • حمل و نقل و جابه جایی انواع لوازم سنگین و اثاثیه‌های حساس و شکستنی.
  • ارائه خدمات باربری ۲۴ ساعته و شبانه روزی حتی در ایام تعطیل.
  • کارگران ماهر و کارآزموده در جابه جایی و حمل بار.
  • ارائه دهنده خدمات باربری و اسباب کشی داخل شهری و بین شهری .
  • استفاده از ماشین‌های حمل بار  لوکس و تمیز (با کف موکت کاری شده و سقف عایق بندی شده).
  •  بهره ‌گیری از رانندگان آشنا به مسیر و پر تجربه.
  •  بسته بندی تخصصی وسایل با ابزارهای مدرن و روش‌های نوین در بسته بندی.
  • حمل بار به شهرستان

 

باربری تجریش

بسته بندی لوازم منزل در تجریش

تیم حرفه ای ما با حضور 24 ساعته در دفتر کار خود واقع در تجریش میتواند آسایش خیال را برای مشتریان خود فراهم آورد.از این رو بسته بندی لوازم منزل جهت جابجایی و اثاث کشی در تجریش ، را در دستور کار خود قرار دادیم ، تا شما را از دغدغه های بسته بندی لوازم منزل در تجریش راحت کنیم. کارگران شرکت باربری تجریش با استفاده از بهترین امکانات اثاثیه شما را بسته بندی می کنند. شما میتوانید تعیین کنید که وسایلتان را با کمک کارگر خانم یا آقا بسته بندی کنید.



باربری در محدوده تجریش

باربری تجریش بارها و اثاثیه های شما دوستان و همراهان را به هر منطقه از تهران و شهرستان ها که خواستار باشید حمل و نقل و جابجا می نماید. در حمل اثاثیه های شما از مجرب ترین کارگران و ماشین ها استفاده می شود. اتوبار تجریش تمام وقت با برترین سرویس ها و خدمات جابجا در خدمت شما عزیزان است و شما دوستان و همراهان بدون هیچ نگرانی می توانید ارسال بارها و لوازمنزل خود را به ما بسپارید.

اتوبار تجریش


مراحل انجام اسباب کشی و جابجایی بار در باربری و اتوبار تجریش

مشاوره و استعلام قیمت حمل بار

در اولین مرحله شما بایستی با یکی از شماره تلفن های ما تماس بگیرید و اقدام به مشاوره در استعلام قیمت اسباب کشی خود کنید.

توافق و تعیین زمان اسباب کشی و حمل بار 

بعد از استعلام قیمت باید تصمیم بگیرید که از تیم ما خدمات می خواهید یا نه که درصورت بله بودن جواب یک زمان مناسب برای اسباب کشی خود مشخص کنید و به کارشناس اطلاع دهید.

کارگر اسباب کشی 

بسته بندی ، جابجایی و چیدمان وسایل در هنگام اسباب کشی کاری پیچیده و وقت گیر است و در این شرایط حضور کارگرانی که در این زمینه آموزش های لازم را دیده باشند، روند کارها را سریع تر و راحت تر خواهد کرد.باربری و اتوبار امیرکبیر آمادگی دارد تا کارگران حرفه ای خود را برای کمک در امر اسباب کشی و جابجایی بار خدمت شما عزیزان اعزام کند.

باربری و حمل بار در تجریش

نکاتی برای اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه

برای اینکه اسباب کشی بدون خسارت و یا با حداقل خسارت داشته باشید باید به نکاتی توجه نمایید. ما در اینجا تعدادی از این موارد را به شما یاد آور خواهیم شد:

قوانین چیدمان اوازم را رعایت کنید.

بهتر است در هر کارتن آیتم های سنگین تر را در پایین جعبه و سبک تر ها را در بالا بچینید. با این کار تعادل کارتن ها به خصوص کارتن های با ارتفاع بیشتر، بهتر حفظ می شود. زمانی که کارتن ها را در کامیون می گذارید ، دقت کنید کارتن های سنگین تر را پایین بگذارید تا فشار وسایل شما را له نکند.

جای خالی باقی نگذارید

سعی کنید در جعبه ها جای خالی باقی نماند. البته خالی ماندن بخش هایی از جعبه ها اجتناب ناپذیر است. برای پر کردن آنها می توانید از حوله، دستمال های آشپزخانه اتوبار تهران یا در نهایت روزنامه مچاله شده استفاده کنید. جعبه ای که بخش های خالی دارد، نامتعادل بوده و ممکن است له شود و وسایل درون آن آسیب ببیند.

بسته بندی بار

به ترتیب بسته بندی کنید

اگر وسایل اتاق های مختلف در هم باشند، برای چیدن وسایل به مشکل خواهید خورد. وسایل هر اتاق باید در کارتن های جداگانه ای باشند و بهتر است روی کارتن ها با دقت بنویسید در جعبه چه وسایلی گذاشته اید. با این روش می توانید وقتی به مقصد رسیدید، کارتن های هر اتاق را در جای خود بگذارید و بعد به مرور و با آرامش شروع به چیدن آنها کنید. در غیر این صورت موقع بیرون آوردن وسایل با وسیله های زیادی که بیرون از کارتن ها ریخته شده اند مواجه خواهید شد که به نظر می رسد هیچ وقت مرتب نخواهند شد.

وسیله های گران قیمت را جداگانه بسته بندی کنید.

ظروف چینی، کریستال ها، تابلوهای گران قیمت و... روش های بسته بندی خاصی دارند. برای بسته بندی شکستنی ها باید حتما دور آنها روزنامه یا محافظ های دیگر بگذارید و بعد از بسته بندی به کارکنان شرکتی که حمل و نقل را انجام می دهند، بگویید برای حمل این کارتن ها و جای آنها در کامیون، کارهای لازم را انجام دهند. معمولا این کارتن ها را روی کارتن های دیگر و در جای ثابتی قرار می دهند تا تکان نخورند.

وسیله های اصلی

وسایل بزرگ مثل پیانو، تلویزیون، یخچال ساید بای ساید و وسایل دیگر به روش های خاصی برای جابه جایی نیاز دارند که بهتر است آنها را به شرکت حمل و نقل بسپارید. وقتی دنبال شرکت می گردید بهتر است با دقت از آنها سؤال کنید برای بسته بندی این وسایل مبلغ جداگانه ای دریافت می کنند و امکانات خاصی در اختیارتان می گذارند یا نه. معمولا نرخ حمل یخچال ساید بای ساید و پیانو جداگانه حساب می شود.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید