باربری قیطریه ، اتوبار قیطریه

02144722022 خط ثابت
باربری قیطریه

یکی از دیگر شعبات باربری دهکده تهران، باربری و اتوبار قیطریه می باشد. برای حمل بار و استفاده از خدمات اتوبار و باربری دهکده در منطقه قیطریه با ما تماس بگیرید.44722022

باربری دهکده
باربری دهکده

معرفی باربری قیطریه

باربری قیطریه با کارگران ماهر وخاورها، نیسان، وانت بار و دیگر ماشین های باری مجهز، آماده انجام اثاث کشی های شما عزیزان می باشد. دسترسی سریع به باربری قیطریه در تمام نقاط تهران، تخفیف های ویژه، ارائه بارنامه و ... از ویژگی های باربری تهران می باشد. باربری قیطریه که از شعبات باربری شمال تهران می باشد، با بسته بندی اثاثیه آنها را برای یک جابه جایی ایمن آماده میکند. باربری و اتوبار قیطریه با تجهیزات مختلف بسته بندی مانند کارتن های چندلایه، نایلون های حبابدار و ضربه گیر، ساک های مخصوص بسته بندی تختخواب و .... اثایه ی شما را به بهترین شکل بسته بندی میکند تا در طول مسیر جابه جایی دچار خسارت نشوند.

اتوبار و باربری قیطریه

باربری قیطریه یکی دیگر از مناطق تحت پوشش باربری دهکده بوده که خدمات اتوبار و باربری خود را در محدوده قیطریه برای حمل اثاثیه و اسباب منزل شما، انجام می‌دهد. ما برای رضایت بیشتر مشتریان و افزایش محبوبیت خودمان، خدمات اتوبار قیطریه را با 30% تخفیف و ارزان تر از باربری های دیگر ارئه می‌دهیم.
ما همچنین برای باربری قیطریه خدمات بسته بندی مخصوص وسایل را هم ارائه می‌دهیم تا اگر وقت و حوصله بسته بندی لوازمتان را ندارید، با خیالت راحت خدمات بسته بندی را برای باربری قیطریه درخواست کنید تا کارکنان ما با انواع کارتن‌ها ، فوم های ضربه گیر و سلفون وارد صحنه شوند و بسته بندی اصولی را برای شما انجام دهند.
باربری دهکده با تخصص و تجربه چندین ساله ای که درعرصه باربری و همچنین اتوبار قیطریه دارد، شما را تا آخرین مرحله اسباب کشی یاری کرده و بارهای شما را سالم به مقصد می‌رساند.

بسته بندی لوازم مزنل

روش های درست بسته بندی اثاثیه در باربری قیطریه

  • بسته بندی ماهرانه توسط کادر مختص بسته بندی و با حوصله و با ادب باربری قیطریه
  • جهت بسته بندی لوازم منزل باید از قبل با شرکت هماهنگ کرده باشید.
  • تا پرسنل بسته بندی آماده شوند و وسایل مورد نیاز را در انبار تهیه کنند که در روز بسته بندی سر ساعت در محل حاضر شوند.
  • وسایل اصلی بسته بندی اصولی اثاثیه، شامل نایلون حبابدار یا همان ضربه گیر، سلفون و چسب پهن یا 5 سانتی میباشد
  • نایلون حبابدار جهت جلوگیری از شکستگی، خط خوردن و ضربه خوردن مثل لب پر شدن یا رنگ پریدگی لوازم میباشد.
  • کار سلفون در بسته بندی اثاثیه، محکم تر نمودن نایلون حبابدار به وسیله ها و ظریف و شیک تر جلوه دادن کار بسته بندی میباشد
  • همچنین سلفون باعث میشود ضربه گیر یا نایلون حبابدار در حین جابجایی و حمل و نقل پاره یا جدا نشود.
  • چسب هم به نوبه خود در این بین باعث نگه داشتن ضربه گیر میشود تا بتوان سلفون را برای زیبایی هر چه تمامتر بسته بندی بکار برد.

باربری قیطریه برخورداری از قیمتی مناسب در مقایسه با سایر باربری های تهران

ما تلاش می کنیم تا بتوانیم در کنار خدمات، تعرفه بسیار مناسبی را نیز برای شما در نظر بگیریم که البته این سیاست قیمت گذاری به عوامل بسیار متعددی از جمله مسافت، تعداد نیرو، استفاده از ماشین های سبک و سنگین و… دسته بندی می شود.


 به کارگیری تمامی نکات مورد استفاده در بسته بندی کالا ها

تمامی نیروی های باربری دهکده به صورت کامل دوره های بسته بندی اثاثیه منزل و دفتر کار را پشت سر گذاشته اند و با رعایت تمامی نکات مورد نیاز در اجرای روش های صحیح بسته بندی، در جا به جایی بار به شما عزیزان کمک خواهند نمود تا درصد آسیب به بار به کمترین میزان خود برسد.
اتوبار قیطریه از کارتن های چند لایه با ضخامت های مختلف متناسب با نوع وسیله استفاده میکند.با کیفیت ترین لوازم بسته بندی استفاده شده در این سرویس شما را آسوده خاطر میکند تا نگرانی بابت شکستگی اثاثیه خود نداشته باشید.دارای کارتن های ضخیم چند لایه در ابعاد مختلف برای بسته بندی بهتر لوازم.
دارای کارگران مخصوص بسته بندی که در کار خود حرفه ای بوده و در کمترین زمان ممکن وسایل شما بسته بندی میکنند.بسته بندی مبلمان ها با سلفون با کیفیت باعث جلوگیری از کثیف شدن یا پارگی در طول جابجایی است.هرچقدر بی نظمی در کار اسباب کشی بیشتر باشد انرژی بیشتری را از شما خواهد گرفت.مهم ترین وسیله در سرویس بسته بندی کارتن است.
بسته بندی اشتباه وسایل باعث بی نظمی در چیدمان آنها در کامیون و در مقصد هم میشود.کارگران بسته بندی در عین سرعت ، دقت لازم را به خرج میدهند تا آسیبی به اثاثیه شما وارد نشود.بسته بندی وسایل خود را به ما بسپارید.تجهیزات مناسب برای بسته بندی هم امری مهم در بسته بندی وسایل خواهد بود.

به کارگیری بهترین روش های حمل و نقل برای جهیزیه عروس

اگر قصد دارید به جهت حمل و نقل جهیزیه عروس از خدمات اتوبار دهکده استفاده کنید جالب است بدانید که ما با بهره گیری از بهترین روش ها و با نهایت دقت در حمل و نقل این اثاثیه تلاش می کنیم تا جهیزیه خود را به هر نقطه از تهران منتقل کنید.

بیمه نمودن تمامی بار ها در باربری قیطریه

یکی دیگر از خدمات ارزنده و منحصر به فرد مجموعه اتوبار و باربری دهکده در شعبه قیطریه، این است که تمامی بار ها به صورت کامل بیمه می شوند! (حتی بار های شهرستان)

اتوبار و باربری قیطریه

 کارگران اسباب کشی و حمل بار ماهر باربری قیطریه

 کارگر باربری قیطریه در بیشتر کارها به شما کمک می کنند مثلا در زمینه بسته بندی، حمل و بارگیری در کامیون کمک می کنند. بعد از جابجایی مکان قبلی شما را تمیز و مرتب می کنند. ما به دنبال ثروتمند شدن نیستیم فقط میخواهیم کار را بهتر انجام دهیم و فعال باشیم. به ما اطمینان کنید و کار خود را به ما بسپارید قطعا پشیمان نخواهید شد. کارگران ما ورزیده، جوان و خوش اخلاق هستند شما می توانید به آنها اطمینان کنید. 
باربری قیطریه کارگران خود را بر اساس توانمندی و تجربه ی که دارند گزینش می کنند، اتوبار و باربری قیطریه کارگران ماهر خود را برای کار در قسمت های حمل و نقل وسایل سنگین و حساس به کار می برد چون این افراد با تجربه و مهارتی که دارند باربری را برای شما آسان می کند. 
باربری قیطریه برای هر مرحله از اسباب کشی و باربری از کارگران مخصوص و با تجربه آن قسمت استفاده می کند و هدف اتوبار قیطریه این است که هر مرحله به صورت تخصصی و منظم و از روی برنامه ریزی انجام شود، به شما پیشنهاد می کنیم که به ما اعتماد کنید و از خدمات ما بی نصیب نمانید. 


مشاوره حمل و نقل و جابجایی در باربری قیطریه

باربری قیطریه مشاوره ای در خصوص جابجایی و اثاث کشی به شما ارائه می دهد و شما را با روند کلی کار آشنا می کند. این مشاوره به صورت رایگان برای شما ارائه داده می شود و هیچ هزینه اضافی برای آن پرداخت نمی کنید. اتوبار قیطریه با بهره گیری ار کارشناسان و مشاوران خبره و حرفه ای به صورت شبانه روزی و همیشگی حتی در ایام تعطیل، آمده هستند تا شما را در زمینه های مختلف اسباب کشی راهنمایی کنند، فقط کافی است با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. باربری قیطریه تمام تلاش خود را می کند تا بهترین خدمات را مرتب و سروقت ارائه دهد و هیچ گونه کم و کسری احساس نشود. ماشین های حمل بار مانند خاور، وانت بار و نیسان بار،ایسوزو و .... متناسب با بار شما انتخاب و ارسال خواهد شد.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید