کارگر بسته بندی لوازم منزل و بار

02144722022 خط ثابت
کارگر بسته بندی بار

برای استفاده از خدمات حرفه ای ما در زمینه بسته بندی بار می توانید از کارگر های زبده و اموزش دیده ما برای بسته بندی بارها و لوازم منزل کمک بگیرید. این افراد آموزش دیده کار بسته بندی را با دقت بالا انجام خواهند داد به گونه ای که کمترین آسیب به لوازم شما وارد شود.

باربری دهکده
باربری دهکده

بسته بندی برای اسباب کشی یکی از پردردسرترین بخش های اسباب کشی است. برای راحتی کار خود می توانید با تقبل هزینه بسته بندی اثاثیه منزل بخشی از فشار کار اثاث کشی را کم کنید.
بسته بندی و حمل مبلمان بزرگ از دیگر تخصص هایی است که شما می توانید به یک کارگر بسته بندی بار و لوازم منزل بسپارید. آشنایی با انواع وسایل بسته بندی و تجهیزات حمل بار و چگونگی جابجا کردن وسایل سنگین به گونه ای که نه به خودشان و نه به اثاثیه شما کمترین آسیب وارد نیاید از مهارت های خاص یک باربر و کارگر بسته بندی اثاثیه است.

کارگر بسته بندی

اتوبار دهکده به عنوان شرکت بسته بندی و اسباب کشی و باربری و بسته بندی لوازم منزل به شما کمک می کند نحوه بسته بندی وسایل برای اسباب کشی را آموزش ببینید.
لوازم بسته بندی اسباب کشی و بسته بندی بار مانند کارتن بسته بندی اسباب کشی در باربری ما جداگانه به فروش می رسد.

  • کارگر بسته بندی اسباب کشی در شرکت ما مهارت و تخصصشون فقط بسته بندی اثاثیه منزل می باشد و لاغیر.
  • کارگر بسته بندی اسباب کشی بصورت کاملا ماهرانه جهت اینکار آموزش لازم دیده است.
  • وسایل بسته بندی مانند فوم و سلفون در روز تعیین شده به مشتری ارائه داده می شود.

برای استفاده از خدمات بسته بندی و کارگر بسته بندی حرفه ای باربری دهکده با شماره های ما تماس بگیرید.

02144722022                 09128440133

 

شرکت بسته بندی لوازم منزل این کارها را برای شما انجام می دهد:

  • بسته بندی و حمل اثاثیه منزل
  • بسته بندی مبل برای اسباب کشی
  • بسته بندی یخچال برای اسباب کشی
  • بسته بندی مبلمان برای اسباب کشی
  • بسته بندی لوازم منزل برای اسباب کشی
  • بسته بندی حرفه ای کلیه لوازم ادارات
  • دارای انواع کارتن در ابعاد مختلف جهت بسته بندی
  • بهره گیری از افرادی آموزش دیده و متخصص در زمینخ صرفا بسته بندی
  • استفاد از دستگاه های پیشرفته بابل رپ و استرچ رپ جهت بسته بندی مبلمان

بسته بندی لوازم و اسباب و اثاثیه مهم ترین امر قبل از اسباب کشی می باشد و اطلاع از قیمت /هزینه /تعرفه بسته بندی لوازم و بار ها سبب آگاهی بیشتر و ایجاد آرامش برای خانواده هایی که قصد اسباب کشی دارند می شود، از آنجا که مقدار وحجم لوازم و اثاثیه در منازل متفاوت می باشد نمی توان نرخ ثابتی برای بسته بندی تعیین کرد، شما می توانید با ما تماس بگیرید و از قیمت دقیق کارگر بسته بندی و بسته بندی بارها و لوازم خود مطلع شوید.

کارگر بسته بندی

تعرفه و قیمت بسته بندی

تعرفه ها و نرخ بسته بندی لوازم منزل و یا شرکت ها به عوامل متعددی وابسته است از جمله: تعداد کارتن های مورد استفاده و سایر لوازم بسته بندی. در این راستا تهیه کارتن و یا لوازم دیگر جهت بسته بندی اثاثیه و تعداد و همچنین نوع آنها تاثیر زیادی در هزینه های بسته بندی دارد. در مجموع می توان گفت موارد زیر در تعیین قیمت نهایی بسته بندی اثاثیه تاثیرگذارند:

  •  تعداد کارگران مورد نیاز
  •  نوع کارتن (چند لایه بودن، گرماژ، سایز کارتن و غیره)
  • تعداد کارتن و وسایل مورد استفاده (برای مثال مقدار رول پلاستیک و نایلون های حباب دار)
  • قیمت و تعرفه های اتحادیه

کارگر اسباب کشی بی تجربه مهم ترین عامل خسارت در حمل اثاثیه منزل

یک شرکت باربری مطمئن و مدرن همیشه از افراد متخصص و آموزش دیده برای حمل اثاثیه منزل استفاده می کند. هرگز افراد ناآزموده و بی تجربه را برای این کار به محل اسباب کشی مشتری اعزام نمی کند.زیرا کارگران بی تجربه ممکن است باعث آسیب رساندن به اثاثیه مشتری شوند.و این به وجه شرکت های اتوبار آسیب می رساند.
این در حالی است که شرکت های نامعتبر از کارگران روزمزد استفاده می کنند.
این افراد تنها برای یک روز کار می کنند و تجربه کافی برای این کار را ندارند زیرا تصور می شود که باربری فقط و فقط به توانایی جسمانی نیاز دارد. در صورتی که روش های مخصوصی برای حمل و بسته بندی اثاثیه وجود دارد که این کارگران روزمزد هیچ اطلاعی از آن ندارند. از این روست که می گوییم یک باربر بی تجربه مهم ترین عامل خسارت در باربری است. مطمئنا یک کارگر بی تجربه روزمزد به نسبت یک کارگر اسباب کشی با تجربه و متخصص که این کار را به عنوان یک شغل انتخاب کرده است از دستمزد کمتری برخوردار است و شرکت های اتوبار و حمل بار برای این که هزینه کمتری بابت کارگر بپردازند این افراد را استخدام می کنند.در حالی که بیشترین خسارت ها را در اثاث کشی این افراد بی تجربه وارد می کنند.

بسته بندی لوازم اداری چگونه انجام می شود؟

بسته بندی اصولی و دقیق اثاثیه برای ادارات و شرکت ها از عوامل مهمی است که به سبب آن بتوانیم یک اسباب کشی راحت و مناسب داشته باشیم.البته چنانچه این کار به صورت غیر اصولی انجام گیرد، ممکن است عکس این ماجرا هم پیش بیاید و دچار مشکلات زیادی در این بین شویم. بسته بندی لوازم شرکت ها ممکن است در نگاه اول ساده تر از بسته بندی اثاث منزل به نظر برسد اما در حقیقت این گونه نیست و فاکتورهای زیادی را باید برای این کار در نظر گرفت.
از جمله نکات مهم در بسته بندی لوازم اداری و شرکت ها انتخاب روش است. اینکه همه لوازم هر اتاق در جعبه یا جعبه های خاص قرار گیرد یا اینکه روش بسته بندی بر اساس نوع لوازم باشد و لوازم مشابه را در کنار هم قرار دهیم.ضمنا به دلیل حجیم بودن، انتخاب نوع کارتن اسباب کشی نیز بسیار حائز اهمیت است.
نحوه علامت گذاری جعبه ها جهت چینش سریعتر و بارگیری راحت تر نیز از جمله مواردی است که باید هنگام بسته بندی وسایل اداری در نظر گرفت و تا حد امکان از اتلاف وقت جلوگیری نمود.

شرکت بسته بندی بار

تعداد کارگر بسته بندی

این که برای کار بسته بندی و جابجایی اثاثیه به چه تعداد کارگر نیاز داریم بسته به میزان وسایل منزل ما دارد. البته به صورت طبیعی چهار کارگر برای این کار کفایت می کند اما اگر میزان اثاثیه بیش از حد زیاد باشد این تعداد افزایش پیدا می کند. با افزایش تعداد کارگر اسباب کشی میزان هزینه و دستمزد شرکت باربری و اتوبار نیز افزایش پیدا می کند. البته اگر بتوانید برخی کارهای ساده تر مثل بسته بندی وسایل سبک و ساده را خودتان انجام دهید می توانید تا اندازه ای این هزینه ها را کاهش دهید و به تعداد کمتری کارگر اسباب کشی نیاز داشته باشید.
در هر صورت اگر نیاز به یک کارگر بسته بندی ماهر و متخصص دارید،می توانید با اتوبار تهران دهکده در تماس باشید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید