کارتن بسته بندی بار و اثاثیه منزل | کارتن اسباب کشی

02144722022 خط ثابت
خرید کارتن بسته بندی

یکی از خدمات باربری دهکده فروش انواع کارتن بسته بندی بار و اثاثیه منزل است.کارتن ها در سایزها و برای بسته بندی وسایل متفاوت می باشند.برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید. 09128440133

باربری دهکده
باربری دهکده

این کارتن ها که معمولا در انواع سه لایه و پنج لایه در بازار عرضه می شوند، جهت قرار دادن وسایل و وسایل خانگی و یا اداری مورد استفاده قرار می گیرند و انواع کوچک و بزرگ دارند. درب روی این کارتن ها با استفاده از چسب های نواری چسبانده می شوند.

 کارتن رگال دار: یا کارتن لباس یکی دیگر از انواع کارتن اسباب کشی است که جهت قرار دادن لباس ها و آویزان کردن آنها بکار می رود. این کارتن ها کمک بزرگی به جابجایی و حمل لباس های رسمی مردان و زنان بدون چروک شدن آنها می کند. 

برای خرید انواع کارتن اسباب کشی و کارتن بسته بندی اثاثیه منزل با ما در اتوبار دهکده تماس بگیرید.

باربری تهران خدمات دیگری همچون حمل یخچال ساید ، حمل بار به شهرستان و ..... را نیز به مشتریان خود عرضه می دارد.

انواع کارتن بسته بندی و اسباب کشی

کارتن ها برای مصارف گوناگون تولید می شوند و اگر شما برای بسته بندی لوازم منزل خود از کارتن های مناسب استفاده نمایید هیچ گونه آسیبی به وسایل شما وارد نخواهد شد.در ادامه تعدادی از کارتن های اسباب کشی را به شما معرفی خواهیم کرد.

کارتن رگال دار

این نوع کارتن ها چند دهه پیش به بازار کشورمان عرضه شده اند و کارتن هایی هستند که مانند یک کمد لباس مقوایی بنظر می رسند و می توان در آنها لباس ها (از جمله کت و شلوار آقایان و یا مانتو و لباس های مجلسی خانم ها) را به راحتی در آنها قرار داد . به این ترتیب هنگام فعالیت کارگران حمل بار و اثاث کشی در زمان آماده سازی وسایل شما جهت ارسال به مقصد، نه تنها لباس های شما با قرار دادن در کارتن های رگال دار، چروک و یا کثیف نمی شوند بلکه سرعت کار نیز بیشتر می شود. ناگفته نماند که به این نوع کارتن ها، کارتن بسته بندی لباس نیز گفته می شود. معمولا هر کارتن رگال دار ظرفیت 12 دست لباس را دارد.

کارتن بسته بندی بار

کارتن سه لایه اسباب کشی

کارتن سه لایه ، از سه لایه تشکیل میشود:همان طور  که از نامش  مشخص است دارای  سه لایه است. دو لایه مقوا صاف و یک لایه کاغذ بین آنها که دارای شکل بدون روکش می باشد.

چنین ترکیبی از لایه های موج دار انها را مقاوم و سخت کرده است.وجود ویژگی ها مثل:مقاومت بالا: مقاومت در برابر انفجار و فشرده سازی را تا بیشتر میکند.برای بالابردن خصوصیات فیزیکی بسته بندی مقوایی موجدار،از تخته های راه راه و مقوا راه راه هفت لایه استفاده می گردد.

تجهیزات ، ابزارهای آشپزخانه و هر وسایلی را که مایل هستید بسته بندی کنید.مواد سازنده  ارزان قیمت  و دوستدار با محیط زیست ، برای بسته بندی و حمل و نقل ایمن باعث کم شدن قیمت ورق کارتن سه لایه به نسبت دیگر کارتنها در بازار کارتن می باشد .هر وسیله ای  از  موارد خوراکی تا شوینده ،ظروف چینی و پوشاک ، کارتن ، سینی ورق مقوایی موجدار را می توان با کارتن سه لایه بسته بندی کنید.ورق کارتن سه لایه برای بسته بندی در بیشتر کالاها  مناسب می باشد.

کارتن پنج لایه اسباب کشی

کارتن های 5 لایه دارای مقاومت بسیار بالایی می‌باشند. و این از برترین مزایای آن‌ها است.از کارتن بسته بندی اسباب کشی 5 لایه می‌توانید برای بسته بندی اثاثیه حساسی همچون:

انواع ظروف بلور و چینی،وسایل شکستنی و ... استفاده کرد.
کارتن بسته بندی اسباب کشی می‌تواند به‌خوبی از اثاثیه شما محافظت کند.و از خسارت‌های ناشی از ضربه و ... جلوگیری می‌نماید.این جعبه‌های مقاوم مناسب تمامی ارادی است که به وسایل خود اهمیت زیادی می‌دهند. و نسبت به این وسایل حساسیت دارند.

معمولا مناسب ترین کارتن برای اسباب کشی کارتن 5 لایه  است.

کاربرد های کارتن اثاث کشی

از کارتن های اسباب کشی می توان در بسته بندی اقلام مختلفی از قبیل :

  • بسته بندی کتاب
  • بسته بندی کفش
  • بسته بندی لباس
  • بسته بندی مواد غذایی
  • بسته بندی ظروف چینی و وسایل آشپزخانه
  • بسته بندی وسایل خواب
  • بسته بندی کالاهای دکوری و خرده ریز های داخل سالن

….. استفاده کرد .

در کل تمام وسایل خرده ریز موجود در منزل را باید در کارتن  مناسب بسته بندی کرد ، برای خرید کارتن اسباب کشی ارزان باید ضخامت آن مورد توجه قرار گیرد. چرا که اگر وسایل خرده ریز ،داخل کارتن با ابعاد نا مناسب قرار گرفته و بسته بندی شود علاوه بر احتمال آسیب دیدن و شکستن آنها در طول مراحل جابه جایی احتمال گم شدن آنها نیز به مراتب افزایش می یابد.

سایز کارتن های بسته بندی و اسباب کشی

کارتن اسباب کشی سایز ۱:طول ۴۰ | عرض ۳۰ | ارتفاع ۳۰. مناسب برای کتاب و وسایل خورده ریز سنگین

کارتن سایز ۲: طول ۵۰ | عرض ۳۰ | ارتفاع ۳۰ .مناسب برای کتاب و وسایل خورده ریز سنگین

کارتن سایز ۳: طول ۶۰ | عرض ۳۲ | ارتفاع ۳۴. مناسب برای کتاب و وسایل خورده ریز سنگین (بهترین سایز برای اسباب کشی)

کارتن اسباب کشی سایز ۴: طول ۵۸ | عرض ۳۸ | ارتفاع ۴۰.  مناسب وسایل برقی و ظروف شکستنی

کارتن سایز ۵:طول ۶۰ | عرض ۵۰ | ارتفاع ۵۰.مناسب لباس، قابلمه و وسایل حجیم

بهترین ابعاد برای اسباب کشی ترکیبی از سایز ۳ و ۴ می باشد.

کارتن بسته بندی بار و لوازم منزل

راه بسته بندی وسایل شکستنی

بهترین راه برای شکستنی ها این است که آنها را داخل جعبه های مخصوص خودشان قرار دهید. اما معمولا کسی این جعبه ها را نگه نمیدارد بنابراین وقتی آنها را داخل کارتن ها بسته بندی می کنید حتما از کارتن 5لایه و مقاوم استفاده کنید و وسایل را لا به لای پارچه و روزنامه بپیچید. می توانید از پلاستیک های ضربه گیر یا حباب دار هم استفاده کنید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید