اتوبار و باربری مرزداران

02144722022 خط ثابت
باربری مرزداران

از مهم ترین شعبات باربری دهکده در غرب تهران می توان به باربری مرزداران اشاره داشت. با ما همراه باشید تا یک اسباب کشی بی دردسر را تجربه نمایید.

باربری دهکده
باربری دهکده

معرفی باربری مرزداران

باربری مرزداران یکی دیگر از مناطق تحت پوشش باربری دهکده می باشد که خدمات خود را زیر نظر اتحادیه در استان تهران و توسط باربری تهران ارائه می دهد ، اگر ساکن غرب تهران هستید تیم باربری در محدوده مرزداران آماده است بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه کند.

باربری مرزداران با کارگران ماهر و خاورها، نیسان، وانت بار و دیگر ماشین های باری مجهز آماده انجام اثاث کشی های شما عزیزان می باشد. دسترسی سریع به باربری و اتوبار مرزداران در تمام نقاط تهران، تخفیف های ویژه، ارائه بارنامه و بیمه نامه از ویژگی های باربری ما می باشد. باربری مرزداران با بسته بندی لوازم منزل و اثاثیه آنها را برای یک جابه جایی ایمن آماده میکند. باربری مرزداران با تجهیزات مختلف بسته بندی مانند کارتن های چندلایه، نایلون های حبابدار و ضربه گیر، ساک های مخصوص بسته بندی تختخواب و .... اثایه ی شما را به بهترین شکل بسته بندی می کند تا در طول مسیر جابه جایی دچار خسارت نشوند.

برای استفاده از خدمات بهترین باربری در منطقه مرزداران با ما در تماس باشید.

02144722022       09128440133

جابجایی بار در مرزداران

ماشین های حمل بار در باربری و اتوبار مرزداران

برای جابجایی اثاثیه منزل در حال کلی می توان از سه دسته ماشین زیر استفاده نمود :

  • ماشین های سبک جهت حمل بار و اثاثیه منزل و بارهای سبک همچون وانت – وانت پراید – وانت نیسان
  • ماشین های نیمه سنگین جهت حمل اثاثیه نیمه سنگین و سبک شامل کامیون – خاور – هیوندا – ایسوزو – کامیونت
  • ماشین های سنگین جهت حمل اثاثیه و وسایل منزل یا محل کار اعم از وسایل بزرگ شامل تریلی- ترانزیت – ده تن – کفی – ترانزیت یخچالی – 20 تُن – چادری سه محور - کفی – کُمپرسی – تریلی تانکر فاو (Faw) و..

البته ماشین های سنگین برای تردد در شهر نیاز به مجوز دارند و این ماشین ها عموما برای حمل بار بین شهری درون جاده ها استفاده می شوند.

ماشبن حمل بار در دهکده
اسباب کشی در مرزداران

باربری مرزداران با چندین دهه در زمینه حمل و نقل و اسباب کشی در خدمت مردم می باشند و امورات مربوط به اسباب کشی ها را برای شما عزیزان به انجام می رسانند ، و کالاها و بارهایتان را سلامت و بدون نقصی به مقصد می رسانند ، با باربری ما همراه باشید که صفر تا صد باربری و حمل و نقل ها را برایتان به انجام می  رسانند.

با کادری جوان و زبده که در این راستا مورد جلب رضایت شما قرار گرفته اند . با کامیونت ها و ماشین هایی مخصوص باربری بارها و اسباب و اثاثیه های شما به دور از آسیب و شکستن و حتی گرد و خاکی به مقصد می رسند.کارگران و نیرو های خانم و آقا باربری تمام ساعات در سرویس رسانی آماده می باشند و از جمع کردن اثاثیه ها گرفته تا بسته بندی ها و چیدمان اثاثیه ها را برای شما عزیزان به انجام می رسانند.

با تماس شما بهترین سرویس ها و خدمات را برای شما به انجام می رسانیم و لذت یک اسباب کشی را برای شما به ارمغان می آوریم. با اتوبار مرزداران تماس بگیرید و شاهد بهترین سرویس های حمل و نقل  و جابجایی ها باشید .

اسباب کشی در مرزداران


بسته بندی بار برای جابجایی

تیم بسته بندی اثاثیه منزل و بسته بندی لوازم در اتوبار دهکده  با سال ها تجربه دربسته بندی لوازم منزل ، حمل و نقل و چیدمان بعد از جابجایی با مشاوره رایگان در خدمت شماست.

حمل و نقل مواد غذایی به ویژه آن دسته از موادی که فاسد شدنی هستند ، از حساسیت زیادی برخوردار است و کوچکترین بی دقتی در این زمینه می تواند سلامت افراد را با تهدید جدی مواجه سازد. باربری و اتوبار دهکده با استفاده از کارتن های استریل مخصوص حمل مواد یخ زده ، حفظ کیفیت مواد غذایی و جلوگیری از فاسد شدن و از بین رفتن بافت مطلوب این مواد، حمل و نقلی ایمن و سالم را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

بسته بندی لوازم منزل در مرزداران



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید