باربری و اتوبار صادقیه

02144722022 خط ثابت
باربری صادقیه

از مهم ترین شعبات باربری دهکده،باربری و اتوبار صادقیه است.هزینه حمل بار در اتوبار دهکده شعبه صادقیه بسیار مناسب و ارزان تر از سایر باربری ها است . حمل بار و اسباب کشی با کیفیت را با ما تجربه کنید.

باربری دهکده
باربری دهکده

همان طور که گفته شد از مهم ترین شعبات باربری دهکده در غرب تهران ، باربری صادقیه می باشد.ما در باربری و اتوبار صادقیه با داشتن نیروهای مجرب و متعهد بهترین خدمات باربری را به همشهریان در این منطقه از تهران ارائه خواهیم داد.با در باربری تهران ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان همکاران ما در زمینه باربری و اسباب کشی بهره مند شوید همچنین از نرخ و هزینه کرایه حمل بار در صادقیه مطلع شوید.

خیلی از افراد صادقیه را با نام آریا شهر می‌شناسند که امروزه شامل صادقیه شمالی، بلوار فردوس و ارمکان است. صادقیه یا آریاشهر دارای دو فلکه مهم به نام فلکه اول و دوم صادقیه است. در این بین فلکه دوم از مجتمع های تجاری و آموزشی بسیاری ساخته شده است.

خدمات ما در باربری صادقیه

  • بسته بندی لوازم منزل و سایر بارها
  • فروش لوازم بسته بندی
  • کارگران با اخلاق و متعهد
  • ماشین های حمل بار مجهز
  • جابجایی بار با روش های نوین
  • چیدمان وسایل در صورت درخواست مشتری

هزینه حمل بار صادقیه ( باربری صادقیه )

همان طور که می دانید حمل بار و اثاثیه به عوامل زیادی از جمله مسافت ،میزان و حجم بار ،تعدد وسایل سنگین ،بسته بندی اثاثیه ،چیدمان اثاثیه ،تعداد طبقات مبدا و مقصد ،تعداد کارگر مورد نیاز ،تعداد ماشین مورد نیاز و ..دارد.ولی مدیریت شرکت اتوبار دهکده سعی بر آن داشته که با در نظر گرفتن رفاه حال مشتریان ،قیمت ها را مناسب در نظر بگیرد.اتوبار صادقیه از شعبات باربری غرب تهران می باشد.

اتوبار صادقیه

روش های پیدا کردن شرکت خدمات باربری در صادقیه تهران

بدون شک اولین راه پیدا کردن  باربری تهران ( باربری صادقیه ) پرس و جو از اعضای خانواده و فامیل و دوستان و آشنایان است.

دومین راه پیدا کردن یک شرکت خدمات باربری خوب ،جستجو در فضای مجازیست.البته در فضای مجازی بعد آدرس و تلفن شرکت باربری ،حتما از مشاورین شرکت ،مشاوره دریافت نمایید.و پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت نمایید.

سومین راه پیدا کردن یک شرکت باربری خوب خواندن و تحقیق کردن نظرات مشتریان در سایت های باربری معروف و خوب می باشد.

باربری دهکده به عنوان بهترین باربری در صادقیه شناخته شده است. کافی است به ما اعتماد کنید و با ما تماس بگیرید.

اعتماد شما بزرگترین سرمایه ما می باشد.

02144722022     09128440133

 

از دیگرشعبات ما در باربری غرب تهران، می توان به باربری مرزداران ،باربری شهران و باربری پونک را نام برد.

بسته بندی لوازم منزل 

از مهم ترین خدماتی که یک باربری می تواند عرضه دارد ، بسته بندی لوازم منزل است.این امر در باربری و اتوبار صادقیه با دقت و اصول خاص خود انجام میشود. افراد آموزش دیده (کارگر بسته بندی)در امر بسته بندی لوازم منزل ،که برای این کار آموزش دیده اند کار بسته بندی را انجام خواهند داد از این رو کمترین آسیب به لوازم شما خواهد رسید.

برای استفاده از خدمات ما در زمینه بسته بندی اثاثیه منزل هنگام اسباب کشی با ما تماس بگیرید.

باربری و اتوبار صادقیه

کارگر اسباب کشی

بسیاری از افراد برای حمل و جابه جایی کالا ، لوازم منزل و یا اسباب کشی نیازمند کارگر خالی باربری و تخلیه بار می باشند . ما در باربری دهکده این امکان را برای شما فراهم خواهیم کرد تا علاوه بر استفاده از خدمات باربری و حمل بار، از خدمات کارگر باربری نیز برخوردار شوید.
بسیاری از افراد برای حمل و جابه جایی کالا ، لوازم منزل و یا اسباب کشی نیازمند کارگر خالی باربری و تخلیه بار می باشند . اتوبار ما این امکان را برای شما ایجاد کرده است که با اطلاعات دقیق از تعرفه دستمزد کارگر خالی باربری بتوانید شرکت باربری مناسبی را بیابید.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما تماس بگیرید.

ماشین های مخصوص حمل بار در اتوبار صادقیه

باربری در صادقیه مجهز به انواع ماشین های باربری می باشد.اتوبار دهکده صادقیه  با تمامی تجهیزات و پرسنل خود اعم از کامیون، کامیونت، کامیون و وانت و نیسان همراه با کارگر و بدون کارگر، با کارگران مجرب و تسلط کامل بر مناطق مختلف تهران با بسته بندی منظم و اصولی و خدمات ویژه در خدمت شماست.

کارگر باربری در صادقیه

برای انتخاب شرکت باربری و اتوبار حتما به چند نکته توجه کنید:

  • سابقه و داشتن مجوز از اتحادیه
  • کامیون های سالم و جادار
  • پرسنل و گارگران باربری همراه با کارت شناسایی
  • تعرفه مطابق با نرخ اعلام شده اتحادیه
  • بیمه باربری

اسباب کشی و حمل بار در صادقیه تهران

باربری صادقیه با استفاده از تجهیزات بروز و نیروی خوش برخورد، حرفه ای و متعهد بهمراه استفاده از روش‌های اصولی در باربری های تخصصی و حمل بارهای سنگین و یا اسباب کشی منزل، محل کار، جهیزیه و کالاهای مختلف می باشد. باربری صادقیه ، با تمامی تجهیزات و پرسنل خود آماده خدمترسانی به شما عزیزان می باشد.حمل تضمینی اثاثیه منزل در محدوده صادقیه،خدمات بسته بندی اثاثیه و اسباب کشی منزل با قیمت مناسب از مهم ترین خدمات ما می باشد.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید