هزینه حمل بار در باربری جنت آباد

02144722022 خط ثابت
باربری جنت آباد

یکی از مهم ترین شعبات باربری غرب تهران در اتوبار دهکده، باربری و اتوبار جنت آباد می باشد. برای اطلاع از هزینه اسباب کشی در باربری جنت آباد با ما تماس بگیرید.

باربری دهکده
باربری دهکده

یکی از مهم ترین شعبات باربری غرب تهران، باربری جنت آباد می باشد.ما در باربری و اتوبار جنت آباد تمام خدمات مربوط به اسباب کشی و حمل بار را به بهترین شکل به مشتریان خود ارائه می دهیم.بسته بندی لوازم منزل،کارگر باربری و ... از جمله مهم ترین این خدمات می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در باربری و اتوبار تهران تماس بگیرید.

بهترین باربری جنت آباد

باربری جنت آباد با کارگران ماهر و خاورها، نیسان، وانت بار و دیگر ماشین های باری مجهز آماده انجام اثاث کشی های شما عزیزان می باشد. دسترسی سریع به باربری جنت آباد در تمام نقاط تهران، تخفیف های ویژه، ارائه بارنامه و ... از ویژگی های باربری دهکده می باشد. باربری و اتوبار جنت آباد با بسته بندی اثاثیه آنها را برای یک جابه جایی ایمن آماده می کند. شعبه باربری دهکده در جنت آباد با تجهیزات مختلف بسته بندی مانند کارتن بسته بندی چند لایه، نایلون های حبابدار و ضربه گیر، ساک های مخصوص بسته بندی تختخواب و .... اثاثیه ی شما را به بهترین شکل بسته بندی میکند تا در طول مسیر جابه جایی دچار خسارت نشوند.یکی از مهم ترین خدمات باربری ما حمل یخچال ساید بای ساید است.کار جابجایی ساید یکی از مشکل ترین مراحل اسباب کشی می باشد و هر باربری اماکن جابجایی ساید بدون آسیب رساندن به یخچال را ندارد. اما ما با کارگرانی با تجربه با قدرت بدنی بالا، بدون کوچکترین آسیبی کار جابجایی را برای شما انجام خواهیم داد.

باربری و اتوبار جنت آباد

باربری جنت آباد یکی دیگر از شعبات تحت پوشش اتوبار دهکده می باشد. خدمات اتوبار و باربری را در محدوده جنت آباد برای حمل اثاثیه و اسباب منزل ، به ما بسپارید. ما برای رضایت بیشتر مشتریان و افزایش محبوبیت خودمان، خدمات اتوبار جنت آباد را با 30% تخفیف و ارزان تر از باربری های دیگر ارئه می‌دهیم.

ما همچنین برای باربری جنت آباد خدمات بسته بندی مخصوص وسایل را هم ارائه می‌دهیم تا اگر وقت و حوصله بسته بندی لوازمتان را ندارید، با خیالت راحت خدمات بسته بندی را برای باربری جنت آباد درخواست کنید تا کارکنان ما با انواع کارتن‌ها ، فوم های ضربه گیر و سلفون وارد صحنه شوند و بسته بندی اصولی را برای شما انجام دهند.

باربری دهکده با تخصص و تجربه چندین ساله ای که درعرصه باربری و همچنین اتوبار جنت آباد دارد، شما را تا آخرین مرحله اسباب کشی یاری کرده و بارهای شما را سالم به مقصد می‌رساند.

اتوبار جنت آباد

خدمات باربری جنت آباد شمالی و باربری جنت آباد جنوبی

  •  حمل اثاثیه منزل جنت آباد
  •   حمل انواع بارهای اداری، تجاری، ساختمانی، مواد غذایی و شیمیایی، پوشاک و …
  •  استفاده از کارگران ماهر و آموزش دیده
  • خدمات بسته بندی
  • پوشش  دهی تمام مناطق تهران
  • وانت بار جنت آباد
  • بسته بندی بار در جنت آباد

نواحی تحت پوشش باربری در منطقه جنت آباد شامل موارد زیر است

  1. باربری شهران
  2.  باربری پونک
  3. باربری ستارخان
  4. باربری مرزداران
  5. باربری الهیه

حمل بار در جنت آباد

باربری جنت آباد تمام وقت و 24 ساعته در خدمت شما می باشد.

اتوبار جنت آباد تمام وقت آماده ارائه و انجام دادن باربری ها و حمل و نقل ها و اسباب کشی های شما می باشند و در تمام ساعات شبانه روز در هر موقع از شبانه روز که تماس نمایید آماده می باشیم امورات باربری و حمل و نقل های شما عزیزان را به انجام برسانیم ، با باربری تهران بار تماس نمایید و برترین ها را تجربه نمایید.

تمام وقت در کنار شما خواهند بود و آماده می باشند کالاها و اثاثیه های شما را به هر نقطه از تهران و شهرستان ها که بخواهید حمل و نقل نمایند. باربری جنت آباد در تمام مراحل باربری و اسباب کشی منزل آماده حمل و نقل بارها و اسباب و اثاثیه های شما می باشند و در کمترین زمان ممکن به خدمتتان می آییم و بارهایتان را سلامت به تمام مناطق تهران و شهرستان ها حمل و نقل و جابجایی می نماییم. پس نگران هیچ چیز نباشید.

کارگر باربری

به دلیل حرفه ای بودن کارگر باربری که در یک شرکت خدمات اسباب کشی و اتوبار، به عنوان کارگر حمل بار مشغول به کار هستند، حداقل آسیب به اجناس و لوازم منزل وارد می شود و از این رو بیمه خسارت ناشی از اسباب کشی را معادل یک سوم خسارت آتش سوزی محاسبه می کند. همین امر هم نشانه حرفه ای بودن و کم اشتباه بودن این کارگران زحمت کش و دلسوز است. 
کارگران باربری دهکده با ارائه خدمات ویژه در تلاش اند کالا و وسایل شما را به بهترین شکل ممکن جابه جا کنند. شما می توانید با خیال راحت و آسوده لوازم و وسایل حساس و سنگین و گران قیمت  مانند یخچال های ساید بای ساید، گاو صندوق و همچنین انواع پیانو و لوازم ورزشی سنگین، شیشه های میزهای کنفرانس بزرگ و… را جابه جا کنید. برای اطلاع از نرخ کارگر باربری با ما تماس بگیرید.

کارگر باربری در جنت آباد

باربری بین شهری

اتوبار دهکده یکی از خدمات به مشتریان خود می دهد باربری بین شهری در تهران می باشد که بصورت 24 ساعته و طول هفته صورت می گیرد.برای اینکه باربری بین شهری به صورت حرفه ای صورت گردد نیازمند اطلاعات کافی همچون آشنایی و تسلط برجاده و استفاده از خودرو ها با کیفیت به همراه راننده خوب از ملزومات حمل بار بین شهری می باشد .

اگر می خواهید باربری و حمل بار بین شهری انجام دهید با ما تماس بگیرید.قیمت حمل بار و اثاث کشی منزل به صورت بین شهری مثل سایر خدمات طبق اتحادیه حمل و نقل محاسبه می شود.شما عزیزان می توانید با یکی از شماره تلفن های ما تماس حاصل فرمایید و از قیمت روز باربری شهرستان مطلع شوید.

حمل اثاثیه شرکت

اسباب کشی در تهران با توجه به دوری مسافت و ترافیک و شلوغی مشکلات را بیشتر هم می کند. شرکت های باربری تهران در همه ایام سال با ازدحام درخواست برای حمل اثاثیه روبرو هستند. کرایه حمل بار، قیمت کامیون و دستمزد کارگر اسباب کشی در شرکت های باربری با توجه به خدمات ارائه شده متفاوت است. آنچه بیش از این موارد موجب ناخوشنودی خانواده ها می شود، آسیب به اثاثیه هنگام اسباب کشی است. شکستن ظروف، لب پر شدن مبلمان چوبی، آسیب به وسایل با ارزش، خسارتی است که شرکت باربری در هنگام حمل اثاثیه وارد می کند. 

باربری دهکده آماده است تمام خدمات و جابجایی اثاثیه و لوازم شرکت ها را نیز بر عهده گیرد.

حمل بار شرکت ها در جنت آباد



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید