باربری ستارخان

02144722022 خط ثابت
باربری ستارخان

یکی از شعبات غرب تهران باربری دهکده، باربری و اتوبار ستارخان می باشد. برای استفاده از خدمات باربری و اتوبار در این منطقه می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. 02144722022

باربری دهکده
باربری دهکده

اتوبار دهکده به صورت شبانه روزی خدمات جابجایی اثاثیه منزل را در محدوده ستارخان با بهترین کیفیت انجام می دهد. در باربری ستارخان با اختیار داشتن افراد با تجربه و کار کشته کلیه اثاثیه منزل از ریز تا درشت وسایل را بسته بندی و از هر طبقه به پایین آورده و جابجا می کنند. اگر این روز ها قصد اسباب کشی در منطقه ستارخان را دارید و به دنبال یک شرکت معتبر و مجاز باربری و اتوبار در ستارخان می گردید ما به شما شعبه ستارخان باربری تهران (باربری دهکده )را پیشنهاد می کنیم.

اتوبار ستارخان از شعبات باربری غرب تهران در باربری دهکده می باشد.

کارگر باربری ستارخان

بسته بندی بار در باربری ستار خان

خدمات بسته بندی لوازم منزل یکی از اجزای مهم خدمات اسباب کشی یک شرکت باربری تهران به شمار می رود. مسلما کسانی که قصد اسباب کشی و جابجایی به محل جدید را دارند، دوست دارند که پس از پایان استفاده از خدمات باربری و حمل و نقل اثاثیه منزل، همه چیز کاملا صحیح و سالم و بدون کم و کاستی به مقصد رسانده شده و در محل جدید گذاشته شود. 
شاید بتوان گفت که بسته بندی وسایل و لوازم منزل، پیش از شروع اسباب کشی با استفاده از خدمات شرکت های اتوبار تهران، می تواند یکی از مراحل پر استرس باشد. البته با کمک کارگران حمل بار شرکت های باربری ستارخان تهران، این مسئله تا حد زیادی برطرف می شود و اینکار به آسانی معمولا صورت می گیرد. 

برای استفاده از خدمات بسته بندی و فروش لوازم بسته بندی در اتوبار ستارخان با ما تماس بگیرید.

باربری دهکده به عنوان بهترین باربری در ستارخان شناخته شده است. کافی است به ما اعتماد کنید و با ما تماس بگیرید.

اعتماد شما بزرگترین سرمایه ماست.

02144722022     09128440133

هزینه اسباب کشی در ستارخان

یک شرکت اسباب کشی معتبر می تواند با ارائه دقیق هزینه هایش جهت برنامه ریزی دقیق شما، اسباب کشی را براحتی پیش ببرد. شرکتی که نماینده خود را برای برآورد کردن هزینه بفرستد می تواند هزینه ی قطعی تری نسبت به شرکت هایی که تلفنی یا بصورت آنلاین هزینه را مشخص می کنند، ارائه دهد. برای اعلام دقیق هزینه اسباب کشی از ما درخواست کارشناس حضوری بفرمایید تا هزینه دقیق برآوردد شود.به موارد زیر در برآورد و تخمین هزینه اسباب کشی دقت کافی داشته باشید:

بعضی باربری ها فقط هزینه کارگر، بسته بندی، بار زدن و خالی کردن را اعلام می کنند و به هر دلیلی اشاره ای به هزینه کامیون نمی کنند. بعضی از شرکت های دیگر اسباب کشی نیز فقط به مدت زمانی که طول می کشد اسباب کشی انجام شود، اشاره می کنند و از ذکر هزینه بسته بندی و استفاده از کامیون پرهیز می کنند. با اطلاع دقیق از هزینه هایی که قرار است پرداخت شود و جزئیات آن، برنامه ریزی دقیق تری نسبت به حالتی که قیمت کلی گفته می شود، خواهید داشت. وقتی که لیست دقیق مواردی که جزء هزینه ها هستند را متوجه شدید می توانید درخواست دهید تا لیست موارد تخمینی اضافه را نیز ارائه دهند.

از دیگر شعبات غرب تهران می توان به باربری سعادت آباد ، باربری پونک ،باربری صادقیه و باربری شهران اشاره داشت.

اتوبار ستارخان

اصول حمل بار هنگام اسباب کشی

یکی از نکات چالش برانگیز هنگام اسباب کشی، نحوه چیدن اثاثیه در ماشین حمل بار است. در این زمان کلیه کارهای مربوط به بسته بندی لوازم منزل خود را انجام داده اید، با اتوبار تهران هماهنگی های لازم را انجام داده اید، ماشین حمل بار مناسب را انتخاب کره اید و حالا زمان آن رسیده که اثاثیه و لوازم خود را در ماشین باربری بچینید.

یک راه خوب قبل از رسیدن ماشین حمل بار این است که از ترتیب چینش لوازم در ماشین لیستی تهیه کنید و لوازم و اثاثیه شبیه به هم را کنار یکدیگر قرار دهید. این کار روند باربری و حمل اثاث شما را بسیار ساده تر و سریعتر می نماید.

در هنگام حمل و جابجایی بار باید نکاتی را رعایت نمایید.این نکات عبارتند از:

  • لوازم سنگین تر اول از همه جابجا کنید.
  • سنگین ترین و بزرگترین جعبه ها را به داخل ماشین حمل بار انتقال دهید.
  • انتقال کارتن های سبک تر و قرار دادن آنها روی کارتن های سنگین.
  • بار زدن لوازم شکستنی

بهترین باربری ستارخان

نحوه چیدن بار بخصوص زمانی که قصد حمل اثاث به شهرستان را دارید اهمیتی ویژه ای پیدا می کند.درست چیدن بار چندین مزیت بزرگ دارد :

  1. در کاهش تعداد رفت و آمد و کاهش هزینه باربری تاثیر مستقیم دارد.
  2. چیدن صحیح بار در کامیون ، نیسان ، خاور یا ماشین دیگر باعث می شود لوازم آسیب نبیند.
  3. چیدن درست و اصولی اسباب و اثاثیه ، سرعت خالی کردن بار را نیز افزایش می دهد.


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید