باربری و اتوبار الهیه تهران | شرکت باربری الهیه

02144722022 خط ثابت
باربری و اتوبار الهیه تهران

یکی از مهم ترین شعبات شمال تهران در باربری دهکده، باربری و اتوبار الهیه می باشد. برای استفاده از خدمات باربری و اسباب کشی در این منطقه از تهران با باربری الهیه تماس بگیرید.

باربری دهکده
باربری دهکده

باربری دهکده از بهترین باربری های شمال تهران می باشد.اتوبار و باربری الهیه، باربری زعفرانیه و باربری گیشا که  از شعبه های باربری تهران است متخصص در جابجایی درون شهری و برون شهری به تمام نقاط ایران می باشد.همچنین اتوبار و باربری الهیه جابجایی هایی نظیر شرکت ها، سفارت خانه ها، بانک ها، مدارس و ... انجام داده است. باربری الهیه به مشتریان خود خدمات تخصصی را ارائه می دهد و بسته بندی را با بهترین مواد اولیه بسته بندی ارائه می دهد.

برای استفاده از خدمات ما در باربری و اتوبار الهیه با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

اتوبار الهیه

یکی از مناطق تحت پوشش باربری شمال تهران ، باربری الهیه می باشد. باربری و اتوبار الهیه ، باربری تجریش و باربری فرشته را می توان به دلیل نزدیکی این مناطق در یک دسته بندی قرار داد.خدماتی که در این باربری انجام می شود عبارتند از بسته بندی لوازم منزل ، حمل بار از این مناطق به سایر مناطق تهران ، حمل بار به شهرستان ، چیدمان اسباب و اثاثیه در محل سکونت جدید و... که اتوبار دهکده مفتخر به انجام تمامی این کار ها با بهترین امکانات، مجرب ترین پرسنل و با بالاترین کیفیت می باشد.

مناطق الهیه و تجریش به دلیل رفت و آمد های زیادی که در آن انجام می شود جز یکی از شلوغ ترین و پر رفت و آمد ترین مناطق تهران به حساب می آید.یکی از دلایل شلوغی و ازدحام این مناطق بافت قدیمی و کوچه های تنگ و شلوغ آن می باشد.با توجه به ساختمان سازی های زیادی که امروزه در این مناطق انجام شده است این مناطق ازدحام بیشتری را نسبت به قبل دارد و آشنایی به مسیر های این مناطق برای افرادی که قصد جا به جایی و اسباب کشی دارند سبب تسهیل در رفت و آمد و افزایش سرعت خدمات باربری می شود.

باربری دهکده به عنوان بهترین باربری در الهیه شناخته شده است. کافی است به ما اعتماد کنید و با ما تماس بگیرید.

اعتماد شما بزرگترین سرمایه ماست.

02144722022     09128440133

 

اتوبار الهیه

خدمات جابجایی و حمل و نقل

زمان کافی برای جابجایی ندارید؟ باربری الهیه دهکده برای شما سرویس خودکار را ارائه می دهد، این سرویس شامل کامیون، جعبه بسته بندی و کارگر می باشد. موضوع این است که کارگران ما به خانه شما می آیند و وسایل خود را به بهترین شیوه بسته بندی می کنند، سپس اقلام را به شیوه درست در کامیون بارگیری کرده و پس از رسیدن به مقصد آن را تخلیه می کنند. همیشه شرکت های حمل و نقل یکسان نیستند!

باربری الهیه با استفاده از تجارب چندین ساله ی خود در زمینه جابه جایی و حمل ونقل، در کمترین زمان ممکن آماده ی خدمات رسانی به شما می باشد. 

گاهی اوقات قصد دارید که یک سری اثاثیه و یا بار جزئی یا به صورت تکی و یا به اصطلاح خرده بار را حمل و نقل نمایید.برای اینکار نیازی به شرکت های باربری بزرگ و ماشینهای حمل و نقل بزرگ ( کامیون ، خاور و..) ندارید.در اینجور مواقع شما فقط نیازمند یک نیسان و یا وانت به همراه کارگر باربری دارید .پس یکی دیگر از خدمات باربری و اتوبار الهیه حمل خرده بار چه به صورت درون شهری و به تمام نقاط شهر تهران می باشد.

باربری و اتوبار الهیه

کارگر حمل بار در الهیه

یکی از مهمترین خدمات شرکت های اسباب کشی و باربری تهران، اعزام کارگر باربری است. این افراد کارگرانی هستند که جهت جابجایی لوازم منزل و اسباب کشی استخدام شده و در امور بسته بندی و حمل بار مورد استفاده قرار می گیرند. به همین جهت یک کارگر حمل بار و باربری باید شرایط مناسبی داشته باشد از جمله:

  •  دارای قدرت و توانایی بدنی بالایی داشته باشد به ویژه جهت حمل یخچال، لباسشویی، مبلمان و سایر وسایل سنگین
  • فردی خوش برخورد و مردم دار باشد. 
  •  دارای مشکلات و یا بیماری های جسمی مانند آصم، آرتروز و کمردرد و ... نباشد.
  •  تجربه کافی در زمینه بسته بندی برای اسباب کشی داشته باشد. به ویژه جهت بسته بندی وسایل شکستنی و حساس.
  •  فردی منظم و وقت شناس باشد. 
  •  در زمان حمل بار به شهرستان های کشورمان توانایی پیمودن مسیرهای طولانی را داشته باشد.

بسته بندی اصولی در باربری الهیه

آیا اسباب کشی برای شما سخت است؟ آیا جمع آوری وسایل منزل و بسته بندی کردن آن پردردسر است؟دیگر نیازی نیست نگران جمع کردن و بسته بندی وسایل منزل خود باشید، باربری تهران الهیه با در اختیار داشتن کارگران فنی و کار آزموده براحتی و در کمترین زمان و به شکلی بسیار تمییز و با کیفیت تمامی وسایل منزل از قبیل تمامی اثاث شکستنی و لوکس، مبلمان و وسایل سبک و سنگین منزل، حتی لباس ها و کفشهایتان را در پک های مخصوص بصورت بسیار تمیز و باکیفیت بسته بندی می کنند.

بسته بندی بار در الهیه

باربری بین شهری

یکی دیگر از خدمات باربری الهیه حمل بار به شهرستان و باربری بین شهری است. ما در باربری دهکده امکان حمل بار از تمام مناطق تهران به تمام شهرهای ایران را امکان پذیرکرده ایم.

باربری برون شهری با بسته بندی وسایل منزل ، انواع دکوراسیون لوازم شکستنی ظروف کریستال و وسایل آشپزخانه به سبک و شیوه جدید و کاملا اروپایی در هنگام بسته بندی از لوازم حفاظی مانند نایلون های حبابدار استفاده میکند.باربری دهکده کالا و وسایل شما را در هنگام عقد قرار داد بیمه میکند و در صورت هر گونه خسارات و شکستگی هزینه کامل آن را به مشتری پرداخت می کند.

کنترلی دقیق بر کار کارگران توسط رهبر گروه استفاده از ماشین های استاندار خاور موکت کاری شده ترانزیت مسقف وانت بار و نیسان بار همراه با تیم تخصصی و مشاوره رایگان به خانواده های عزیز از لحاظ روحی و آمادگی کامل بدون هیچگونه دغدغه فکری و جسمی آماده خدمت به صورت شبانه روزی می باشد.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید