بهترین باربری در محدوده فرشته

02144722022 خط ثابت
باربری فرشته

یکی دیگر از شعبات باربری در شمال تهران،باربری و اتوبار فرشته می باشد. برای استفاده از خدمات باربری فرشته و استعلام قیمت باربری ، حمل بار و اسباب کشی در این محله تهران با ما در تماس باشید.

باربری دهکده
باربری دهکده

باربری فرشته از بهترین شعبات تحت پوشش شرکت باربری دهکده می باشد .که خدمات خود را زیر نظر اتحادیه در استان تهران و توسط باربری تهران با نازلترین قیمتها و ارزانترین قیمت ها ارائه می دهد ، اگر ساکن شمال تهران هستید تیم باربری حرفه ای ما، در محدوده منطقه فرشته آماده است بهترین خدمات را به شما  مشتریان عزیزان ارائه کند.

دارای خاور بزرگ  مخصوص جابه جایی اثاثیه و موکت کاری شده جهت جلو گیری از خط و خش خوردن وسایل و انواع وانت بار و نییسان بار جهت بارهای کوچک و کم حجم به صورت شبانه روزی در سر تا سر تهران بزرگ می باشد . حمل بار از مبدآ تهران به تمام شهرستانها و صدور بار نامه دولتی و تضمینی از دیگر تعهدات ما به شما می باشد. کارگران آموزش دیده و حرفه ای در ضمینه بسته بندی و حمل نقل انواع بار سنگین و شکستنی با بالا ترین تضمین . 

بهترین اتوبار و باربری در محدوده فرشته

شعبه فرشته باربری دهکده، مفتخر است که به عنوان بهترین باربری در این منطقه شناخته شده است و از این رو به شما این اطمینان را می دهیم که بهترین خدمات باربری و اسباب کشی و حمل بار را می توانید با ما تجربه کنید.

اتوبار و باربری فرشته سعی دارد تمامی مراحل را به صورت اصولی برایتان انجام دهد، یکی از کارهایی که در زمان اسباب کشی بسیار مهم بوده و هست بسته بندی لوازم منزل و اثاثیه است. بسته بندی روش و اصول خود را دارد که با رعایت کردن این اصول می توانید مطمئن باشید که وسایل شما هیچ آسیبی نخواهد دید. بهتر است برای بسته بندی از یک شرکت خدمات باربری کمک بگیرید تا هم در وقت و هزینه باربری صرفه جویی کنید و هم یک بسته بندی اصولی داشته باشید. باربری فرشته قبل از جابجایی هزینه جابجایی را برای شما برآورد می کند تا اطلاع داشته باشید و بتوانیم جابجایی بدون دردسر را تجربه کنیم. 

باربری دهکده به عنوان بهترین باربری در منطقه فرشته شناخته شده است. کافی است به ما اعتماد کنید و با ما تماس بگیرید.

اعتماد شما بزرگترین سرمایه ماست.

02144722022     09128440133

 

کارگر باربری 

یکی دیگر از خدمات ما در باربری فرشته کمک گرفتن از افراد آموزش دیده و با تجربه در زمینه حمل بار است.کارگر باربری در اتوبار ما می تواند هم هنگام  جابجایی بارها و هم چیدمان وسایل شما را یاری کند.اما توجه داشته باشید که کارگر بسته بندی بار افرادی هستند که مهارت و تخصصشون فقط بسته بندی اثاثیه منزل می باشد .آن ها بصورت کاملا ماهرانه جهت اینکار آموزش لازم را دیده اند.

کارگر باربری در فرشته

ماشین های حمل بار و اثاثیه منزل و شرکت

ماشین باربری یکی از تجهیزات مهم مورد استفاده در اسباب کشی است. انتخاب ماشین اسباب کشی یا باربری باید هوشمندانه و با توجه به حجم و اندازه بار باشد. اشتباه در انتخاب ماشین حمل بار می تواند دردسرهای اسباب کشی شما را افزایش دهد.میزان حجم بار شما ارتباط مستقیم با ماشین باربری دارد؛ هر چه بار شما حجیم تر باشد به خودروی باربری بزرگتری برای حمل بار نیاز دارید.

کامیونت های مسقف فلزی دارای ابعاد خاصی هستند و باید متناسب با حجم بار شما باشند. ارتفاع کابین باید به اندازه ای باشد تا اقلام بزرگ شما همانند یخچال داخل آن قرار گیرد. همچنین ارتفاع کابین از سطح زمین باید در حد استانداردی باشد تا بارگیری راحت تر انجام شود. وجود کابین مسقف از سرقت لوازم منزل شما نیز جلوگیری میکند.

این نکته را توجه داشته باشید که حجم بار شما باید با وسیله نقلیه حمل بار انتخابی شما متناسب باشد. وجود فضای خالی در خودروی حمل بار میتواند سبب برخورد اثاثیه به هم و آسیب دیدن آنها شود. البته شما میتوانید با بسته بندی لوازم منزل از این اتفاق جلوگیری کنید.

ما در شرکت باربری فرشته از ماشین کوچک و بزرگ بسته به نوع بار شما استفاده می کنیم. وانت بار ، نیسان بار ، ایسوزو ، خامور ، کامیون و ....

حمل یخچال ساید 

حساسیت بالا در حمل یخچال ساید به دلیل قیمت بالای این مدل یخچال از اهمیت بالایی برخوردار است ؛ به همین دلیل استفاده از افراد متخصص و کار بلد در این زمینه از اهمیت فراوانی برخوردار است.یخچال فریزر های بزرگ ساید بای ساید بعد از حمل و بعد از گذر از راهروها و ورودی ساختمانها ، احتمال فراوانی برای آسیب دیدگی بدنه و قُر شدگی دارند .

در کنار استفاده از نیروی حمل مجرب یکی از ترفندهایی که مورد نیاز است ، باز نمودن درب یخچال و فریزر می‌باشد که به حمل آسانتر ساید بای ساید و یخچال‌های بزرگ کمک فراوانی می کند.

برای حمل یخچال ساید و سایر وسایل بزرگ و سنگین بدون کوچکترین آسیبی با ما تماس بگیرید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید