باربری نارمک

02144722022 خط ثابت
باربری نارمک

مهم ترین شعبه در باربری شرق تهران دهکده، باربری نارمک می باشد.برای استفاده از خدمات باربری در این منطقه از تهران با ما تماس بگیرید.

باربری دهکده
باربری دهکده

باربری نارمک دارای کامیون های مسقف و فلزی مخصوص حمل بار به شهرستان و حمل بار در تهران است.خاورهای مخصوص اسباب کشی دارای طول مابین 4 و 80 تا 5 و 70 سانتیمتر می باشند.

ارتفاع خاورها هم از 2 و 30 تا 2 و 60 سانتیمتر متغییر است.

برای استفاده از خدمات باربری ما و ماشین های حمل بار و اسباب کشی در نارمک با ما تماس بگیرید.

نارمَک نام محله‌ای مدرن و سرسبز واقع در شمال شرق تهران است.نارمک از شمال به بزرگراه شهید زین‌الدین و جنگل‌های لویزان و شیان، از جنوب به خیابان دماوند و محله تهران‌نو منتهی می‌شود. نارمک از غرب و شرق بین دو بزرگراه واقع شده‌است، از غرب به بزرگراه امام علی و از شرق به بزرگراه شهید باقری متصل می‌گردد.

اتوبار امیر کبیر در شعبه باربری تهران مختفخر است خدمات رسان مردم عزیز در این منطقه باشد.

باربری و اتوبار نارمک

در باربری و توبار نارمک خدمات کاملا تخصصی و حرفه ای توسط افراد زبده و آموزش دیده در راستای رضایت مشتریان به صورت شبانه روزی انجام می شود. برای بهره مندی از این خدمات تنها کافی است با شماره‌های درج شده در سایت باربری ما تماس بگیرید . تا در کوتاه ‌ترین زمان ممکن تیم متخصص به همراه وسایل نقلیه استاندارد با استفاده از تجهیزات کاملاً نوین و خدمات بسته بندی برای خدمت گزاری در محل حاضر شوند. شما عزیزان به کمک باربری نارمک و داشتن یک برنامه ریزی کاملا موفقیت آمیز و منظم می توانید کارها را در زمان مشخص شده شروع و به اتمام برسانید.باربری نارمک یکی از شعبات مهم در باربری شرق تهران می باشد.

باربری نارمک

خدمات بسته بندی در باربری نارمک تهران

ما ، در کوتاه ترین زمان ممکن در جمع آوری و بسته بندی لوازم و اسباب منزل شما خدمات خود را ارائه می دهیم تا جای هیچ گونه نگرانی جهت اسباب کشی نداشته باشید .باربری نارمک با تجربه و سابقه چندین ساله در زمینه اتوبار و باربری و با در اختیار داشتن کادر مجرب باربری از جمله وانت و کامیونت های مخصوص اسباب کشی و کارگر باربری مجرب ، زبده و با اخلاق و همچنین تجهیزات پیشرفته ویژه بسته بندی لوازم و اسباب و اثاثیه ، در 24 ساعت شبانه روز آماده ارائه خدمات به شما ساکنین محترم این منطقه می باشیم .

هزینه حمل بار در نارمک

باربری نارمک ارائه دهنده خدمات بسته بندی اثاثیه منزل، وانت بار، حمل اثاثیه و باربری در نارمک با وانت بار و نیسان بار، خاور و دیگر ماشین های حمل بار. حمل اثاثیه و اسباب کشی محدوده نارمک. خدمات بسته بندی، حمل بار و باربری با بهترین شرایط، بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت. 

تعرفه حمل بار و حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی داخل شهری و بین شهری در باربری نارمک منطبق و گاهی پایین تر از تعرفه های اتحادیه باربری و اتوبار اعلام میگردد . این تعرفه بنا به خدمات ارائه شده متفاوت می باشد . لیست کامل هزینه ها و تعرفه های خدمات باربری (خاور، وانت و نیسان) و هزینه بسته بندی و حمل بار به شهرستان را از ما جویا شوید. تعرفه ها و قیمت های شفاف و بدون افزایش و مبتنی بر نرخ اتحادیه.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه حمل بار و خدمات ما در منطقه نارمک با ما تماس بگیرید.

هزینه حمل وسایل سنگین

برخی وسایل سنگین و دارای ابعاد بزرگ هزینه حمل متفاوتی دارند برای مثال هزینه حمل لوازمی از جمله:

  • حمل یخچال ساید بای ساید
  •  پیانو
  •  گاوصندوق
  •  شیشه میز نهارخوری سنگین
  •  یخچال فریزر بالای 18 فوت
  •  کمدهای سنگین و شیشه ای
  • و غیره بر حسب طبقات محاسبه می گردد.

کارگر باربری نارمک

ماشین های حمل بار در اتوبار نارمک

باربری نارمک دارای وسایل نقلیه استاندارد مثل خاورهای مسقف و روباز است.جهت استفاده از این وسایل لازم به ذکر است که بگوییم تمامی خاورهای این باربری کاملا به صورت استاندارد بوده تا سلامت بار شما در طول جابجایی تضمین نماید این وسایل نقلیه کاملا مجهز و به آخرین سیستم های حمل و نقلی استاندارد می باشند و هدایت این قبیل از وسایل نقلیه توسط رانندگان با تجربه صورت می گیرد .

معمولاً تمامی خاورها دارای سقف فلزی بوده که از هرگونه آسیب های احتمالی به بار شما را به حداقل برساند و شما در روز های بارانی و برفی می توانید به راحتی هرچه تمام تر وسایل منزل خود را به منزل جدید منتقل نمایید. این باربری دارای خاورهای پنج و نیم متری خاور ۶ متری خاور ۷ متری ایسوزو می باشد .

خاور ها برای حمل و نقل درون شهری به حمل اثاثیه و اسباب کشی توسط این باربری استفاده می‌شود. معمولاً برای باربری از خاور های ایسوزو و خاور های هیوندای بهره برده می شود شما می توانید تمام بارهای خود را در کمترین زمان ممکن به مقصد مورد نظر برسانیم خودروهایی که برای حمل بار به شهرستان ها استفاده می‌شود معمولاً مجهز بوده و شامل خاور و کامیون و کامیونت ترانزیت و تریلی می باشد.
 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید