اتوبار و باربری ونک

02144722022 خط ثابت
باربری ونک

برای استفاده از خدمات باربری در شمال تهران و محدوده ونک با ما در باربری ونک تماس بگیرید.باربری و اتوبار ونک تمام خدمات باربری را با کیفیت بالا به شما عزیزان عرضه می دارد.

باربری دهکده
باربری دهکده

باربری ونک از شعبات مهم در باربری شمال تهران می باشد.برای استفاده از خدمات ما در این شعبه از باربری و اتوبار دهکده می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

خدماتی از جمله بسته بندی لوازم منزل ، کارگر باربری ، ماشین های حمل بار مدرن همه ازخدمات ما در باربری ونک می باشد.

همچنین شایان ذکر است که هزینه حمل بار در ونک طبق نرخ مصوبه اتحادیه باربری میباشد و هیچ هزینه اضافی برای حمل بار از شما دریافت نمی شود. 

 

ونک محله‌ای است مدرن با ساختمان‌های بلند، برج‌های تجاری و مراکز خرید متعدد که در اطراف میدان ونک، یکی از میدان‌های مهم و اصلی تهران که در خیابان ولیعصر قرار دارد؛ واقع شده‌است.محله ونک کنونی در مجاورت یکی از قریه‌های قدیمی تهران به نام دِه وَنَک که یکی از محله‌های قدیمی و سرسبز شمال تهران بوده‌است؛ بنا شده‌است.

باربری و اتوبار ونک سعی دارد بهترین و با کیفیت ترین خدمات اسباب کشی و حمل بار را به همشهریان عزیز در این منطقه از تهران ارائه نماید.

از مهم ترین شعبات باربری شمال تهران می توان به باربری گیشا،باربری قیطریه و باربری الهیه اشاره داشت.

باربری و اتوبار ونک

باربری میدان ونک یکی از قدیمی ترین و معتبرین باربری های تهران است که سالهاست در این منطقه فعالیت میکند. ما در زمینه حمل و نقل سابقه بسیار طولانی داریم و با به کار گیری تجربه بسیار زیاد آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز ساکن محدوده میدان ونک هستیم.

اتوبار ونک با بالا بردن تعداد  شعبه های خود در  سراسر شهر تهران تلاش بر این داشته تا بتواند سرعت ارائه خدمات را در بالا ببرد. به علت نزدیک بودن شعبه اصلی کارگو بار به میدان ونک سرعت اعزام خودرو در این محدوده بسیار بالا رفته است. در صورتیکه برای حمل بار خود در اسرع وقت نیاز به وسیله حمل بار دارید می توانید با ما تماس بگیرید.

بسته بندی لوازم منزل در باربری ونک

یکی از معمول ترین خدمات اتوبار ها بسته بندی لوازم منزل می باشد و باربری تهران در منطقه ونک هم با استفاده از بهترین وسایل روز دنیا و به وسیله افراد متخصص بسته بندی لوازم منزل را انجام می دهد .

بسته بندی اثاثیه منزل در سریع ترین زمان و با استفاده از بهترین ابزار روز دنیا کاری است که باربری و اتوبار ونک انجام می دهد . در زمانی که نیاز به بسته بندی لوازم منزل و یا باربری داشتید با شماره های باربری ونک تماس بگیرید .

خدمات بسته بندی ما در باربری ونک به شرح زیر است :

  • استفاده از کارتن پنج لایه با مقاومت بالا و با اندازه ای ۲ برابر کارتن موز برای اجناس حساس مثل چینی و ظروف کریستالی
  • وکیوم بزرگ ۹۰متری شامل بابل رپ ( فوم ضربه گیر ) – استرج رپ ( سلفون )
  • کــــارتـــون هـــای ضــخــیــم و چـــنـد لایـــه ( یـک لایــه و چــــنــد لایـــه )
  • کارتن رگال دار 
  • ساک رختخواب 
  • بسته بندی لوازم بزرگ مانند : پیانو ، ساید بای ساید ، گاو صندق ، کمد
  • بسته بندی ویژه لباس و وسایل شخصی

هزینه باربری و اتوبار ونک:

قیمت اتوبار ونک بر پایه تعرفه ها و نرخ های رسمی اتحادیه باربری تهران است. به میزان بار و فاصله بسگی دارد و در نهایت هزینه ها برای مشتری محاسبه و اعلام می گردد. شرایطی که بر روی هزینه حمل بار در ونک تاثیر می گذارد عبارتند از:

  •  تعداد کارگر باربری مورد نیاز 
  •  تعداد و نوع خودروهای باری سنگین، نیمه سنگین و یا سبک 
  •  زمان اسباب کشی 
  • مسافت مبداء و مقصد اسباب کشی (جابجایی بار در مناطق داخل تهران و یا خارج از تهران) 
  •  حجم بارها و تعداد کارتن ها و لوازم مورد استفاده جهت بسته بندی 

برای کسب اطلاعات بیشتر هم اکنون با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید