حمل و نقل و جابجایی گاوصندوق + هزینه

02144722022 خط ثابت
حمل گاوصندوق

بسته بندی و حمل گاوصندوق با قیمت مناسب یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که  کادر حرفه ای باربری دهکده همواره به آن توجه ویژه ای دارد.

باربری دهکده
باربری دهکده

بعضی از وسایل ها به دلیل وزن بسیار بالایی که دارند، در هنگام جابجایی نیاز به مهارت و تخصص خاصی دارند. اگر قصد اسباب کشی دارید و برای حمل و نقل لوازم و وسایل سنگین خود دچار مشکل شده اید، با ما همراه باشید تا از روش های اصولی و آسان تر برای جابجایی و حمل گاوصندوق کسب اطلاع نمایید. 

بسته بندی گاوصندوق

بسته بندی لوازم یکی از اصلی ترین مراحل جابجایی می باشد. همان طور که گفته شد بعضی از وسایل هنگام بسته بندی و جابجایی به دلیل وزن زیاد نیاز به مهارت ویژه ای دارند. دقت در هنگام بسته بندی یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که  کادر حرفه ای باربری دهکده همواره به آن توجه ویژه ای دارد. 

بسته بندی وسایل سنگین از قبیل یخچال ساید، گاوصندوق،ماشین لباسشویی، پیانو و.. از تخصص های مجموعه باربری دهکده می باشد.

حمل گاوصندوق

حمل گاوصندوق-باربری دهکده

حمل گاوصندوق مهارت ویژه ای می طلبد. برای حمل با توجه به وزن آن 2 تا 5 نفر کارگر نیاز است. البته در صورتی که وزن گاوصندوق زیاد از حد توان کارگرها باشد، از چرخ های مخصوص حمل گاوصندوق استفاده می شود. 

کادر حرفه ای باربری دهکده روش صحیح حمل و نقل وسایل سنگین را می دانند و بدون هیچ گونه آسیب رساندن و با ایمنی بالا گاوصندوق را برای شما عزیزان بسته بندی و حمل می نمایند. 

هزینه حمل گاوصندوق

حمل و نقل گاوصندوق امری دشوار است و اغلب دیده شده که بدلیل وزن بالا، حمل آن به شرکت های معتبر باربری سپرده می شوند تا بدون کمترین آسیب روند جابجایی به اتمام برسد.

راجع به هزینه حمل گاوصندوق عوامل مختلفی تاثیرگذار است از قبیل تعداد کارگر مورد نیاز برای حمل گاوصندوق، تعداد طبقه های مبدا و مقصد جابجایی، وزن گاو صندوق، هزینه ایاب و ذهاب و هزینه کلی حمل گاوصندوق. 

به عنوان مثال بر اساس وزن و ابعاد گاوصندوق تعداد نفرات مورد نیاز برای حمل و جابجایی مشخص می گردد. برای حمل گاوصندوق هتلی بک نفر کافی است اما برای حما گاوصندوق خانگی شاید بیشتر از سه نفر نیاز باشد. 

تجهیزات حمل گاوصندوق

تجهیزات حمل گاوصندوق- باربری دهکده

در زمان حمل، لازم است کارگر مجهز به پتو و طناب باشد. اما علاوه بر آن یکی از ابزارهای لازم، چرخ حمل گاوصندوق می باشد که به کمک آن می توان گاوصندوق های بسیار سنگین را از طبقات مختلف جابجا نمود. 

نکات حمل گاوصندوق

  • اگر قصد نقل مکان دارید و میخواهید گاوصندوق تان را از محلی به محل دیگر منتقل کنید باید برای این کار از افراد متخصص کمک بگیرید و بهتر است این کار را به دست هر فردی نسپارید.

  • شرکت های زیادی در زمینه حمل گاوصندوق فعالیت می کنند که باربری دهکده یکی از بهترین شرکت های حمل گاوصندوق در ایران است که با هزینه ای بسیار ارزان و با استفاده از جدیدترین دستگاه ها این کار را انجام می دهد. دقت کنید که برای حمل و جابجایی گاوصندوق نیاز است که به صورت تخصصی گاوصندوق بسته بندی شود تا هیچ گونه آسیبی آن را تهدید نکند.

  •  گاهی اگر از افراد غیر متخصص در این زمینه کمک بگیرید ممکن است بلند کردن غیر اصولی باعث شود به آن ها نیز آسیبی وارد شود و این موضوع گریبان گیر شما شود.

  • یکی از نکاتی که باید برای حمل گاوصندوق در نظر داشته باشید این است که مرکزی را برای این کار انتخاب کنید که از جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات استفاده کند. زیرا امنیت گاوصندوق اهمیت دارد و باید سعی شود خطرات احتمالی را به حداقل رساند.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید