راهنمای کامل حمل بار و اثاثیه منزل به خارج از کشور

02144722022 خط ثابت
حمل بار و اثاثیه منزل به خارج از کشور

حمل بار به خارج از کشور نوعی از خدمات باربری است که مجموعه باربری دهکده برای کسانی که قصد ارسال باربه کشورهای خارجی را دارند با هزینه مناسب ارائه می دهد.

باربری دهکده
باربری دهکده

حمل بار به خارج از کشور نوعی از خدمات باربری است که مجموعه باربری دهکده برای کسانی که قصد ارسال باربه کشورهای خارجی را دارند ارائه می دهد. ارسال بار، حمل و نقل کالا، لوازم منزل و.. نکاتی را در بر دارد که لازم است مورد توجه قرار گیرد. لازم است راجع به این امور با یک شرکت کاربلد و باتجربه مشاوره نمایید تا انتخاب درست تری داشته باشید.

خدمات حمل بار به خارج از کشور به دو گروه تقسیم می گردد: 

  1. حمل بار و لوازم اداری و تجاری به کشورهای خارجی که شرایط ویژه ای دارد و بهتر است از مشاوره شرکت های باربری بهره مند شوید. 

  2. حمل لوازم و کالاهای منزل و شخصی به خارج از کشور که انواع لوازم و وسایل منزل از قبیل مبلمان، یخچال، سرویس خواب، لوازم آشپزخانه و.. را شامل می گردد. 

نکات مهم پیش از ارسال بار به خارج از کشور

  • مواد خوراکی مانند مایعات را باید از قبل در جعبه های مخصوص قرار بدهید زیرا در گمرک دوباره جعبه باز می شود تا بررسی نهایی انجام گیرد. 

  •  جهت ارسال مبلمان و وسایل حساس به خارج، حتما از بسته بندی حرفه ای باید استفاده شود که شامل وکیوم و لوازم دیگر بوده و در پایان قرار دادن وسایل در جعبه های چوبی استفاده شود. 

  •  ارسال بار از ایران به همه کشورهای جهان امکان پذیر نیست و در صورتی که امکان ارسال مستقیم بار به آن کشور نباشد، باید از پروازهای خارجی مانند ایتالیا، امارات و ... استفاده شود. با استفاده از خدمات پروازهای بین المللی، شما می توانید حتی کوچکترین وسایل شخصی خود را به دورترین نقاط جهان نیز بفرستید. 

  •  با استفاده از مشخصات فرستنده و گیرنده و کد رهگیری که شرکت باربری بر روی بارنامه صادر می کند  در نهایت سادگی و آسود گی خاطر می توانید بار را چک کنید و با ردیابی آن بدانید که در هر زمان، بار ارسالی شما به خارج دقیقا در کجا قرار دارد و چه زمانی به دست شما خواهد رسید. 

تقسیم بندی خدمات ارسال بار بر اساس نوع کالا

خدمات ارسال بار به خارج- فریت و کارگو

فریت بار 

در صورتی که فردی قصد انجام فریت بار به کشورهای خارجی را داشته باشد، مجموعه باربری دهکده خدمات زیر را ارائه م دهد: 

  1.  بسته بندی لوازم و اثاثیه 

  2. ارسال بار به فرودگاه و سپس به مقصد

 خدمات فریت بار از طریق شرکت های هواپیمایی انجام می گیرد. خدمات فریت برای لوازم منزل کاربرد دارد. 

کارگو 

خدمات بسته بندی و ارسال بار و کالا برای تجار و بازرگانانی است که قصد انجام واردات یا صادرات را دارند. خدمات کارگو انواع کالاها و اجناس را در بر می گیرد. تجار و بازرگانان از طریق کارگو کالاهای خود را به کش.رهای دیگر ارسال می کنند. 

طرق ارسال بار به خارج از کشور

روش های ارسال بار به کشورهای خارجی- باربری دهکده

ارسال بار به روش زمینی

این روش معمولا برای حمل بار به کشورهای همسایه از قبیل ترکیه انجام می شود. حمل و ارسال بار به روش زمینی به نسبت طولانی تر است اما از لحاظ هزینه نسبت به دو روش بعدی به صرفه تر است.

ارسال بار به روش هوایی

خدمات هوایی از طریق هواپیماهای باری بزرگ انجام می گیرد. دارای ایمنی بالاییست هم چنین ظرفیت زیادی دارد اما پر هزینه تر است. 

ارسال بار به روش دریایی

این روش برای حمل بار مسافران و هم چنین تجار به کار می رود. در این روش کالاها پس از بسته بندی از طریق کانتینرهای ویژه به سمت قایق ها ارسال می شوند سپس با کشتی های بارب به مقصد می رسند.

هزینه حمل بار 

محاسبه هزینه در مساله حمل و ارسال بار به کشورهای خارجی عامل بسیار مهمی است. عوامل مختلفی در تعیین هزینه تاثیرگذارند. از قبیل:

  • نوع و روش باربری به خارج از کشور (هوایی، زمینی و یا دریایی)

  •  حجم و مقدار اجناس و یا کالاها

  •  نوع اجناس

  •  نرخ های پایه شرکتهای کارگو 

  • مقصد و مسیر حمل بار

  • نوع و نحوه بسته‌بندی

  • تعرفه پایه شرکت حمل بار

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین مشاوره، با کارشناسان زبده ما در ارتباط باشید. 

 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید