باربری زعفرانیه

02144722022 خط ثابت
باربری زعفرانیه

یکی دیگر از شعبات باربری دهکده، اتوبار و باربری زعفرانیه می باشد.حمل بار، بسته بندی،کارگر باربری از جمله خدمات ما برای اسباب کشی می باشد.برای اطلاع از لیست خدمات و قیمت ها برای حمل بار در محدوده زعفرانیه با ما تماس بگیرید.

باربری دهکده
باربری دهکده

اتوبار و باربری زعفرانیه

باربری زعفرانیه یکی از شعب اتوبار دهکده می باشد .این باربری ارائه دهنده کلیه خدمات باربری و حمل و نقل اسباب و اثاثیه از جمله خدمات بسته بندی وسایل ، اسباب کشی ، حمل بار به شهرستان و... به بهترین شکل ممکن  می باشد.ساکنین محترم زعفرانیه می توانند جهت انجام امور اسباب کشی و اخذ مشاوره با بابری زعفرانیه اتوبار تهران تماس گرفته و از امکانات این اتوبار با بهترین کیفیت ممکن بهره مند شوند.

یکی دیگر از مناطق تحت پوشش باربری شمال تهران ، شعبه باربری زعفرانیه می باشد.منطقه زعفرانیه تهران از مناطق معروف تهران می باشد که تردد در آن زیاد می باشد.این منطقه از تهران جز مناطق وسیع و بزرگ شمال تهران است که دارای کوچه و خیابان های متعدد است.

خدمات باربری زعفرانیه

  •  بسته بندی اثاثیه منزل و کالا های اداری و تجاری
  • حمل بار به صورت تخصصی و تضمین شده
  • پرسنل متخصص و مجرب برای حمل اثاثیه منزل
  • حمل اثاثیه حساس و سنگین و شکستنی
  • حمل وسایل بدون هیچ خسارتی
  • در صورت نیاز چیدمان وسایل بعد از جا به جایی
  • ماشین های مخصوص برای حمل اثاثیه و بار های سنگین
  • خاور های سقف فلزی دارای ضربه گیر
  • خدمات باربری به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی
  • حمل و جابجایی انواع لوازم سنگین از قبیل گاوصندوق , یخچال سای بای ساید ، ماشین لباس شویی و…
  • بیمه نامه باربری به صورت رایگان
  • وانت پیکان و وانت نیسان برای بارهای کوچکتر و کم حجم تر

بهترین باربری و اتوبار زعفرانیه

یکی از مسائلی که امروزه با آن مواجه هستیم حمل اثاثیه منزل می باشد . همه ی ما به دنبال اتوبار و باربری هستیم که خدمات خوبی را عرضه می کند همچنین مقرون به صرفه نیز باشد. 
لازم به ذکر است که اتوبار زعفرانیه قبل از انجام دادن جا بجایی و اسباب کشی از محل , کارشناسان خود را به آن محل اعزام می کند. کارشناسان شما را در اسباب کشی همراهی می کنند و تمام بارهای شما به صورت تخصصی از طرف اتوبار و باربری زعفرانیه کارشناسی می شود.

حمل بار در زعفرانیه

حمل بار در زعفرانیه

محدودیت زمانی در کار اتوبار زعفرانیه تهران تقریبا بی معناست.بنابراین در ۲۴ ساعت هر روز می توانید از سرویس های باربری در زعفرانیه بدون هیچ محدودیت زمانی استفاده کنید. لذا در ساعات غیر اداری و کاری هم می توانید اتوبار زعفرانیه را در کنار خود داشته باشید.با توجه به دغدغه های شهری تهران و مردم ،بدون شک برنامه ریزی دقیق زمانی برای شما کار آسانی نخواهد بود.باربری زعفرانیه آماده سرویس دهی به شما در هر لحظه و هرکجای تهران با بهترین خدمات است.این یک اتفاق طبیعی در باربری زعفرانیه آن هم برای جابجایی و اسباب کشی است.

کارگر باربری

یکی دیگر از موارد مهم در زمینه باربری تهران و حمل بار، استفاده از کارگر حمل بار است. نکته جالب اینجاست که معمولا به دلیل حرفه ای بودن کارگر باربری که در یک شرکت خدمات اسباب کشی و اتوبار، به عنوان کارگر حمل بار مشغول به کار هستند، حداقل آسیب به اجناس و لوازم منزل وارد می شود و از این رو بیمه خسارت ناشی از اسباب کشی را معادل یک سوم خسارت آتش سوزی محاسبه می کند. همین امر هم نشانه حرفه ای بودن و کم اشتباه بودن این کارگران زحمتکش و دلسوز است. 

برای برخورداری ازاین خدمت  باربری دهکده با ما تماس بگیرید.

حمل یخچال ساید

یخچال ساید بای ساید معمولا از ابعاد بزرگی برخوردار است که موجب شده است حمل و جابه جایی آن در اسباب کشی با مشکل مواجه باشد. از این رو افراد به دنبال کارگر حمل ساید در زعفرانیه می باشند که از مهارت و دانش کافی برای جابه جایی ساید برخوردار باشد.

هزینه حمل یخچال ساید بای ساید به عوامل مختلفی از جمله  نوع یخچال ، تعداد طبقات که باید این جابجایی در ان ها صورت گیرد، بستگی دارد. بنابراین لطفا برای طلاع از تعرفه دقیق حمل آن لطفا با ما تماس حاصل نمایید.

حمل بار به شهرستان

از دیگر خدمات اتوبار زعفرانیه حمل بار به شهرستان یا همان باربری شهرستان می باشد.ارسال بار به شهرستان نیاز به‌ دقت خاصی در هنگام بار زدن دارد. همچنین استفاده از رانندگان حرفه‌ ای دارد. که این مورد نیز حتماً باید در نظر گرفته شود. باربری تهران دارای جدید ترین ماشین‌های حمل بار و اتوبار می‌باشد. می‌توانیم سریع ‌ترین و مطمئن ‌ترین روش‌ها را برای ارسال بار به شهرستان ارائه نماید.

باربری زعفرانیه

هزینه حمل بار و اسباب کشی در زعفرانیه

هزینه و قیمت اتوبار زعفرانیه، بستگی به عوامل متعددی دارد.چیزی که لازم است بدانید این است که خدمات باربری درتهران همانند یک کالای خاص نیست که قیمتی مشخص داشته باشد.قیمت باربری بسته به نوع خدماتی که اتوبار مورد نظر ارائه می دهد و همچنین بر اساس عوامل مختلف دیگر متغیر بوده و نمی توان لیست کاملا دقیقی از قیمت خدمات باربری در تهران ارائه نمود.برای مثال مسافتی که باید طی شود ، استفاده از خدمات بسته بندی اثاثیه ، چیدن لوازم و .. در هزینه نهایی اسباب کشی موثر هستند. بنابراین بهترین راه ، تماس با کارشناسان اتوبار و باربری تهران، توضیح شرایط ، دریافت مشاوره و همچنین تعیین قیمت و هزینه دقیق توسط ما است.

ماشین های حمل بار در باربری دهکده

در اتوبارها و برای باربری به صورت کلی از 3 دسته ماشین زیر استفاده می شود :

  1. باربری با استفاده از ماشین های سبک : وانت - وانت پراید - وانت نیسان
  2. باربری با استفاده از ماشین های نیمه سنگین : کامیون - خاور - هیوندا - ایسوزو - کامیونت
  3. باربری با استفاده از ماشین های سنگین : تریلی - ترانزیت - ده تن - کفی - ترانزیت یخچالی - 20 تُن - چادری سه محور - کفی - کمپرسی و.....


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید