جابجایی و حمل تخصصی پیانو

02144722022 خط ثابت
حمل پیانو

مجموعه باربری دهکده خدمات بسته بندی و حمل و نقل پیانو را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت ارائه می دهد.

باربری دهکده
باربری دهکده

پیانو یکی از سازهای بسیار ارزشمند است از این رو برای کسانی که قصد جابجایی دارند، حمل و نقل پیانو بسیار حساس و دغدغه مند است. مراحل بسته بندی و حمل آن باید به گونه ای باشد که کیفیت وارزش آن هنگام جابجایی حفظ گردد. 

یکی از سخت ترین و حساس ترین وسایل هنگام جابجایی پیانو است که لازم است برای حمل به شرکت های معتبر سپرده شود تا بدون کمترین خسارتی حمل و نقل آن انجام شود. 

اگر می خواهید راجع به نحوه صحیح حمل و نقل پیانو بیشتر بدانید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. 

بسته بندی پیانو

مرحله اول و مهم ترین آن، بسته بندی پیانو است. در صورتی که به درستی و اصول مند بسته بندی شود، کمترین ضربه در هنگام جابجایی به آن وارد می شود. برای بسته بندی پیانو یک تیم کاردان و حرفه ای لازم است که از لوازم با کیفیت استفاده نمایند. مجموعه باربری دهکده با بهره مندی از نیروهای توانمند و حرفه ای خدمات بسته بندی پیانو را به بهترین شکل ارائه می دهد. 

حمل پیانو 

حمل پیانو - باربری دهکده

برای حمل پیانو لازم است از تیم حرفه ای استفاده کنید تا به بهترین شکل ممکن و بدون هیچ آسیبی پیانو را به مقصد برسانند. بهتر است مجموعه ای را برای جابجایی انتخاب نمایید که افراد قوی و  نیرومند داشته باشند. 

تجهیزات حمل پیانو

یکی از موارد پر استفاده برای جلوگیری از ضرب خوردگی، پتو می باشد. علاوه بر آن استفاده از نوار چسب های پهن و پلاستیک حبابی نیز ضروری است. 

هزینه حمل پیانو 

میزان هزینه حمل پیانو به عوامل مختلفی بستگی دارد از قبیل : 

  •  نوع پیانو و وزن آن

  •   تعداد افرادی که برای جابجایی فعالیت می کنند

  •  تعداد طبقات مبدا و مقصد 

  • مسیر جابجایی

نحوه صحیح حمل و نقل پیانو  

نحوه حمل پیانو- باربری دهکده

  1. در صورتی که پایه ها قابل جداشدن نباشند، کارگران به آرامی بدنه را بلند کرده و زیر آنها چرخ های متحرک قرار می دهند.

  2.  پیانو باید به آرامی کشیده شود بطوری که نه به بدنه و نه به پایه های آن فشاری وارد نشود. هرگونه آسیب به پیانو شما ممکن صدمات جبران ناپذیری را وارد کند.

  3. بعضی از پیانوها زیر هر یک از پایه ها دارای چرخ هستند و از این رو هنگام جابجا کردن آنها می توان براحتی با حرکت دادن بدنه پیانو با کمک چرخ ها، آنها را جابجا کرد.

نکات مهم حمل پیانو

  • حرکت دادن پیانو باید بسیار دقیق و آرام باشد.

  •  هنگام جابجایی پیانو، از قوی ترین کارگران حمل بار استفاده شود. 

  •  بعضی از پیانوهای دیواری و یا اسپینت، در زیر پایه هایشان چرخ دارند ولی در بیشتر مدلها اینطوری نیست و چند نفر همزمان می توانند پیانو را به آرامی بلند کرده و اقدام به بسته بندی پیانو کنند. خدمات بسته بندی پیانو هم بسیار حساس و مهم است چون اینکار مانع از آسیب رسیدن به بدنه آن و یا در و دیوار های اطراف آن محل می شود. معمولا این کار با استفاده از پتو یا پارچه های کلفت و با استفاده از تسمه و لوازمی مانند آن صورت می گیرد. 

  •  برای جابجایی پیانوهایی که چرخ زیر پایه هایشان ندارند می توان پس از بسته بندی، از وسایلی مانند چرخ های بزرگ (یا Hand Truck در باربری) استفاده کرد. 

  •  حمل و جابجایی پیانو در هنگام باربری باید بصورتی انجام شود که کوچکترین خسارت جانبی مانند آسیب به بدنه، پایه ها و یا کلیدهای آن وارد نشده و هیچ گونه خراش و یا ضربه ای به آن نخورد. 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید