اتوبار و باربری جردن

02144722022 خط ثابت
باربری جردن

یکی از مهم ترین شعبات باربری شمال تهران در باربری دهکده ، باربری و اتوبار جردن می باشد.حمل بار و لوازم منزل ، اسباب کشی ، بسته بندی بار، کارگر باربری ، ماشین حمل بار از مهم ترین خدمات باربری می باشد.برای بهره مند شده از این خدمات با ما تماس بگیرید.

باربری دهکده
باربری دهکده

یکی از شعبات مهم و بسیار پر استقبال در باربری تهران ، باربری جردن می باشد. اتوبار جردن با داشتن نیروها ،ماشین های حمل بار مجهز و کارگرانی زبده به راحتی و در سریع ترین زمان کار جابجایی و اسباب کشی شما را انجام خواهد داد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات ما در باربری جردن هم اکنون با ما تماس بگیرید.

باربری و اتوبار جردن

اتوبار جردن از شعبات موفق باربری شمال تهران می باشد.

تلفن های مشاوره واستعلام قیمت:

 02144722022

09128440133

09126007689

باربری جردن، ارائه دهنده انواع خدمات باربری، حمل اثاثیه و تمامی خدمات بسته بندی اثاثیه و اسباب کشی در سرتاسر شمال تهران می باشد.
باربری جردن به واسطه ی داشتن ماشین های مدرن و مخصوص اسباب کشی و کارگران حرفه ای، متعهد و آموزش دیده صفر تا صد جابجایی و اسباب کشی منازل و دفاتر شما عزیزان را با دقت و مهارت انجام داده، و به شما این اطمینان را می دهیم که به دلیل بسته بندی اصولی اسباب و اثاثیه و ستفاده از کارتن های چند لایه، ضربه گیر و سلفون های مخصوص اسباب کشی، هیچ گونه آسیبی به وسایل و اثاثیه شما وارد نخواهد شد.

هزینه جابجایی و باربری در جردن:

نرخ تعرفه و هزینه اسباب کشی در باربری جردن طبق تعرفه اتحادیه باربری بوده و هیچ هزینه اضافی از شما عزیزان دریافت نمی شود.به صورت کلی هزینه باربری، جابجایی و حمل اثاثیه بر اساس میزان اثاثیه، تعداد کارگر مورد نیاز، فاصله مبدا تا مقصد جابجایی و تعداد طبقات مبدا و مقصد بستگی دارد که ما در باربری جردن سعی کرده ایم با نازلترین قیمت ممکن در تهران خدمات با کیفیت را به شما عزیزان ارائه دهیم.

تیم متخصص باربری دهکده تمام خدمات باربری و حمل اثاثیه در منطقه جردن را به صورت 24 ساعته و در تمامی روزهای هفته انجام می دهد، و محدودیت زمانی برای جابجایی اثاثیه وجود ندارد.این خدمات جابجایی و اثاثیه منزل فقط مختص جابجایی منازل نمی باشد و باربری جردن کلیه خدمات اسباب کشی و حمل اثاثیه ادارات و شرکت های مختلف را نیز انجام می دهد.

بسته بندی بار در جردن

بسته بندی اثاثیه منزل

باربری جردن تهران با استفاده از کارگران ماهر تمام بارها و لوازم ظریف شما را بسته بندی خواهد کرد.بسته بندی یکی از مهم ترین مراحل اسباب کشی می باشد که اگر بدون دانش و تجربه و یا لوازم بسته بندی استاندارد اقدام به این کار نمایید خسارت های زیادی به لوازم شما وارد خواهد شد.

بسته بندی صحیح و اصولی اثاثیه و لوازم منزل، مبلمان، بوفه، یخچال، تلویزیون و سایر وسایل شکستنی. نحوه بسته بندی وسایل برای اسباب کشی به نوع بار و نوع اثاثیه منزل شما بستگی دارد اما برای بسته بندی کردن وسایل منزل بهتر است که این کار را به دست تیمی بسپارید که خدمات تخصصی بسته بندی وسایل منزل را به شیوه ای درست انجام می دهند و در این کار تجربه کافی را دارند. تیم کارگران باربری دهکده متشکل از افرادی هستند که با سال ها تجربه در زمینه اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل می توانند بهترین خدمات را به شما ارائه دهند.

کارگر باربری و اسباب کشی 

یکی از دیگر خدمات ما در باربری جردن ارسال کارگر باربری برای کمک به حمل لوازم و بارهای شما می باشد. این کارگران دارای تجربه در زمینه باربری و نیروی بدنی بالا هستند. البته باید بیان کرد گاهی زور بازو برای حمل بار کافی نیست و فرد باید در این زمینه تجربه و دانش نیز داشته باشد.تمام نیروهای باربری ما آموزش دیده و خوش برخورد هستند و برای جلب رضایت مشتریان عزیز تمام تلاش خود را خواهند کرد.

در صورت درخواست و نیاز شما عزیزان کارگر برای چیدمان وسایل و نظافت بعد از اسباب کشی نیز به آدرس مورد نظر شما فرستاده خواهد شد.

از دیگرشعبات باربری دهکده می توان به باربری گیشا،باربری زعفرانیه،باربری تجریش و باربری قیطریه اشاره داشت.

ویژگی های باربری جردن 

  • بسته بندی صحیح و اصولی
  • بیمه نامه معتبر باربری
  • سرعت و کیفیت در ارائه خدمات
  • حمل بارهای تخصصی و سنگین
  • حمل وسایل لوکس و قیمتی
  • ارائه خدمات شبانه روزی باربری
  • ارسال کارشناس فنی و مشاوره رایگان

حمل بار در باربری جردن

حمل تضمینی لوازم سنگین و قیمت 

حمل وسایل گران قیمت و سنگین خود را به باربری دهکده بسپارید . ما تضمین می کنیم تمام بارها و لوازم شما بدون کوچکترین صدمه ای به مقصد خواهد رسید.

حمل لوازم سنگین همچون گاوصندوق، میز ناهار خوری، حمل یخچال ساید،پیانو،تردمیل ... یکی از مهم ترین خدمات ما در باربری دهکده شعبه جردن می باشد.

وسایل سنگین در هر شکل واندازه های غیر متعارف ومتفاوتی باشند براحتی جابجا میشوند. ازینکه با ما همکاری میکنید صمیمانه سپاسگزاریم.

حمل بار بین شهری

اگر برای حمل بار به شهرستان نیاز به ماشین و کارگر باربری دارید نیز می توانید با ما تماس بگیرید.از مهم ترین مراحل حمل بار به شهرستان مرحله بسته بندی است. زیرا به دلیل مسافت طولانی امکان صدمه به لوازم شما بیشتر خواهد بود و با یک بسته بندی محکم و اصولی این احتمال تا حد خیلی زیادی کاهش خواهد یافت.

در باربری دهکده حمل بار به تمام شهرهای ایران ممکن خواهد بود.همچنین ما امکان حمل بار بین المللی و ارسال بار به سایر کشورها مانند ترکیه را نیز برای شما عزیزان میسر کرده ایم. 

کافی است با ما تماس بگیرید و از خدمات ما در این زمینه مطلع شوید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید